عمومی

آموزش‌های مهارتی در جزیره خارگ گسترش می‌یابد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، عبدالمجید دوراهک عصر دوشنبه در دیدار با حلقه ویژه گرگ جزیره روشن گرگ دارای ظرفیت بسیار بالایی در زمینه فنی و حرفه ای می باشد که در دو حوزه آموزشی، آموزشی و بازآموزی قابل استفاده است. ثروتمند .رد.

مدیرکل فنی حرفه ای استان بوشهر افزود: یکی از اولویت های کلیدی سرمایه گذاری آموزشی در تمامی جوامع صنعتی، توسعه و گسترش آموزش های فنی و حرفه ای است و با توجه به شرایط ویژه و ممتاز در این جزیره، به دنبال آن خواهیم بود. برای توسعه مهارت ها در یک یادداشت کتبی.” در دانشگاه با شعار «هر دانشجو یک مهارت است».

وی افزود: رویکرد آموزشی درون سربازی در اردوگاه های آموزشی و مراکز واقعی کار یگان های نظامی نیز در حال اجراست.

دوراهک وی خاطرنشان کرد: بانوان سرپرست خانوارها و سایر اقشار جامعه نیز از جمله افرادی هستند که تلاش خواهند کرد بستر توانمندسازی این قشر را در زمینه مهارت آموزی و اشتغال زایی اجرا کنند.

آموزش های مهارتی در جزیره خارگ در حال گسترش است

به خصوص بخشدار گرگ مطلع: بومیان بیکار جزیره گرگ با استفاده از توانمندی های آموزشی و عملی، متخصصان فنی استان متناسب با شرایط صنعتی جزیره توانمند شوند.

محمدرضا دشتی زاده افزود: بیشتر علل بیکاری را می توان در فقدان مهارت هایی که بازار کار از افراد جویای کار می طلبد جستجو کرد.

وی گفت: خلاء توانمندسازی و فرآیند توانمندسازی علاوه بر آثار مخرب کوتاه مدت، در درازمدت آثار جبران ناپذیری بر پیکره اقتصاد کشور خواهد داشت، بنابراین بسیار مهم است که از همه سازوکارها و ظرفیت ها در این امر استفاده شود. با احترام.”

به خصوص بخشدار گرگ وی افزود: ایجاد رویکرد اشتغال زایی افراد جویای کار و توسعه ذهنیت های پیش رو به سمت ایجاد و گسترش صنایع خرد موضوعی است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

دکمه بازگشت به بالا