عمومی

افزایش مستمری بازنشستگان با دریافت مطالبات معوق ممکن شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، ابراهیم کشاورز روز سه شنبه شب در سفر خود به تأمین اجتماعی اظهار داشت: “این اولین بار در 30 سال است که بالاترین مقام دولتی در استان فارس در این زمینه به اداره کل امنیت اجتماعی می پیوندد.” امیدواریم این حرکت منشأ خیرات بسیاری برای این مجموعه باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: استان فارس از نظر پوشش بیمه چهارمین استان در کشور است: “نزدیک به دو میلیون و 220 هزار نفر و به عبارتی 46٪ از جمعیت فارس تحت پوشش خدمات این سازمان قرار دارند.”

کشاورز با اشاره به هزینه های ماهانه این سازمان در قالب بدهی های بلند مدت و کوتاه مدت ، به ارتباطات تأمین اجتماعی گفت: مبلغ ماهیانه 400 میلیارد تومان برای مستمری بگیران ، 50 میلیارد تومان هزینه شده برای بدهی های کوتاه مدت و مزایای بیمه بیکاری و تقریبا 105 بیلیون ما هزینه های پزشکی را برای بیمه شدگان در استان هزینه می کنیم ، در حالی که درآمد ما با دریافت حق بیمه کمتر از 410 میلیارد تومان و مطالبات ما برای کارفرمایان 1200 میلیارد تومان است.

مدیرکل تأمین اجتماعی فارس در ادامه به معرفی خدمات این سازمان در هنگام وقوع تاج اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از شیوع تاج فراتر از معیارهای بهداشتی ، اقداماتی از قبیل گسترش کلیه سوابق پزشکی ، توقف بازرسی در کارگاه ، تأیید مرخصی پزشکی بیمه شده بدون کمیسیون ، پرداخت بیمه بیکاری برای بیمه شدگان کارگاههای آسیب دیده و تمدید مهلت پرداخت حق بیمه توافق شده و همچنین حذف مراجعه شخصی به تمدید اعتبار پرونده های پزشکی در دستور کار قرار گرفت.

وی همچنین ابتکار مدیرعامل را برای شناسایی و استفاده کنید وی افراد واجد شرایط را در سمتهای رهبری منصوب کرد و گفت: “با برگزاری آزمون کتبی و گذر و واجد شرایط بودن ، حایز کردن شرایط موقعیت های رهبری با تعهد و تخصص در سازمان مشخص شد و با بازنشستگی 60 نفر از کارمندان و جایگزینی افراد موفق در این امتحان ، در واقع 250 چرخش شغلی ایجاد شده است.

کشاورز به برنامه های آینده اداره کل تأمین اجتماعی در استان فارس اشاره کرد و گفت: ایجاد بخش 6 تأمین اجتماعی در شیراز ، افزایش پوشش بیمه ای برای زنان ، زنان خانه دار ، دانشجویان ، کارگاه های تحقیقاتی و اتباع خارجی که در آن فعالیت می کنند. بابا ، از جمله برنامه های ماست .

وی همچنین از اجرای طرح تعدیل حقوق بازنشستگی خبر داد و افزود: با پیگیری های دکتر سالاری ، مدیرعامل سازمان ، درخواست بازنشستگان را برای چند سال برآورده کرد و با دریافت 32 هزار میلیارد تومان برای مطالبات معوق به شکل سهام در بنگاه های دولتی ، منابع افزایش مستمری بازنشستگان فراهم شد و انتظار داریم 50 مورد به مبلغ ماهانه میلیارد تومان از این مبلغ برای اجرای این طرح در استان فارس مورد نیاز خواهد بود که در این صورت از اول اوت 400000 تا 800000 به حقوق بازنشستگان اضافه می شود.

وی در پایان ، به حمایت از شرکت های تأمین اجتماعی و کارفرمایان در شرایط نامناسب اقتصادی اشاره کرد و گفت: در 108 جلسه کمیته رفع موانع تولید در سال 1998 ، سعی کردیم قانون بخشش جرایم بیمه ، نرخ ها و امهال بدهی کارفرمایان به توانبخشی و به رونق تولید این شرکت ها کمک کنید.

امیری ، مدیر درمان تأمین اجتماعی فارس فارس نیز در این جلسه اظهار داشت: در بخش درمان مستقیم با یک بیمارستان فرعی ، 300 تختخواب ، 224 تخت فعال ، 22 مرکز پزشکی فعال غیرنظامی و 2 مرکز درمانی زرقان و فیروزآباد برای بیمه نیز ساخته شده است. . ما ایرانی هستیم.

وی با اشاره به اقدامات پزشکی در بیمارستان شهید بهشتی شیراز در دوره کرونا گفت: در 5 ماه گذشته 580 بیمار کورنا بستری شده و در این بیمارستان بستری شده اند. و و در حال حاضر 41 بیمارستان در قلب بیماری های قلبی وجود دارد.

امیری همچنین به معرفی خدمات پزشکی غیرمستقیم اشاره کرد و گفت: برای رفع نیازهای پزشکی بیمه شده 7240 تخت در بیمارستانهای مختلف داریم که از این تعداد 6120 مورد به بیمارستان های دولتی ، 320 تخت متعلق به بخش خصوصی و 450 تختخواب متعلق به بخش خصوصی و 450 تختخواب آنها خیریه و 350 نظامی است. .

وی پیگیری مدیرعامل سازمان مبلغ پرداخت معوقه دانشگاه و مراکز خصوصی را عامل مهمی در بازپرداخت اعتبار به جزوه های پزشکی دانست و گفت: با اطمینان می توان گفت که تمام این بدهی ها و بدهی های موجود در این سازمان پرداخت شده است. به مراکز پزشکی ، و اعتماد به نفس در جزوه های پزشکی برمی گردد. ” .

مدیر درمان تأمین اجتماعی پدر اظهار داشت: سال گذشته برای سلامتی و توانبخشی بیمه و بازنشسته برای پدر 1،250 بیلیون تومان در دو بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم سپری می شود.

وی در خصوص وضعیت ساختمان بیمارستان جدید تأمین اجتماعی شیراز اظهار داشت: به دنبال استاندار فارس و دستور مستقیم مدیرعامل سازمان ، روند مناقصه و تعیین پیمانکار برای این بیمارستان 320 تختخوابی در پایان انجام می شود. امسال.”

دکمه بازگشت به بالا