عمومی

حذف کامل دفترچه درمان تأمین اجتماعی در استان سمنان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سید مجتبی اکرم ظهر پنجشنبه در جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر امور استان های سمنان که میزبان سازمان تأمین اجتماعی سمنان بود ، با اشاره به اجرای طرح حذف اعتبار مطب پزشکان و حذف کتاب درمان تأمین اجتماعی در این کشور گفت: آینده نزدیک: لزوم تمدید اعتبار دفترچه های تأمین اجتماعی یا حذف کامل دفترچه های کاغذی به هیچ وجه منجر به پرداخت پول از بیمه شدگان و مستمری بگیران برای صدور کارت هوشمند سلامت نخواهد شد.

وی تأکید کرد: بیمه شدگان در استان باید از کلاهبرداری با ترفندهایی از جمله آگاه شوند. صدور کارت تأمین اجتماعی ، افزود: سازمان تأمین اجتماعی در حال حاضر برنامه ای برای توزیع کارت سلامت هوشمند ندارد.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان سمنان با اشاره به اینکه در چند روز گذشته شاهد تماس با برخی از مستمری بگیران و بیمه شدگان در همان استان افراد سودجو بوده ایم ، افزود: و اقدام به کلاهبرداری کنید.

اکرم گفت: بیمه شدگان ، به ویژه بازنشستگان ، در صورت درخواست مشکوک ، آن را بلافاصله به مرکز روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی در ساعت گزارش دهند. 1420 یا به واحدهای بازرسی و روابط عمومی اداره کل و اداره بهداشت استان.

دکمه بازگشت به بالا