عمومی

مصرف اکسیژن در بیمارستان دزفول افزایش یافت اما کمبودی وجود ندارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

عبدالکریم فیروز زاده در گفتگو با خبرنگار آنلاین در خصوص خبر کمبود اکسیژن در بیمارستان عمومی دزفول که در برخی رسانه ها منتشر شد ، اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد تخت های بیماری کرونا در بیمارستان عمومی دزفول ، میزان اکسیژن مصرفی در این بیمارستان افزایش یافته است. بنابراین ، وی در مصاحبه ای از افزایش مصرف اکسیژن در بیمارستان ابراز نگرانی کرد ، اما این اظهارات به شکلی دیگر بیان شد و نگرانی را در بین شهروندان ایجاد کرد.

وی افزود: در حال حاضر بیمارستان دزفول با ظرفیت کامل به بیماران کرونا خدمات ارائه می دهد و با اقدامات انجام شده تاکنون مشکلی از نظر میزان اکسیژن مورد نیاز بیماران وجود نداشته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: از سال گذشته تاکنون سه دستگاه اکسیژن ساز و 200 کپسول اکسیژن 40 کیلوگرمی به ظرفیت بیمارستان بزرگ دزفول اضافه شده است.

فیروززاده گفت: هفته گذشته که مولد اکسیژن در بیمارستان یکی از شهرهای اطراف با مشکل روبرو شد ، دانشگاه علوم پزشکی دزفول برای جلوگیری از قطع خدمات به بیماران در سطح شهر ، در زمینه تأمین اکسیژن خدمات ارائه داد. به بیمارستان در این شهر.

وی از شهروندان خواست تا پروتکل های بهداشتی را برای مشاهده وضعیت کادر پزشکی بیشتر رعایت کنند تا شهر دزفول از اوج این بیماری خارج شود.

دکمه بازگشت به بالا