عمومی

پرداخت هزینه‌های بیماران سرطانی کرمانشاهی توسط بیمه سلامت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رضا تدریان در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به پوشش بیماران صعب العلاج اظهار داشت: در این صندوق بخش زیادی از هزینه های 107 بیماری صعب العلاج شامل بیماران سرطانی، تالاسمی، ام اس، بال پروانه، اوتیسم، شدید و عمیق پرداخت می شود. آسیب شنوایی و … پرداخت می شود.

وی افزود: صندوق بیماران خاص و صعب العلاج با اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان برای رفع اکثر مشکلات این بیماران در کشور ایجاد شده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه بیان کرد: در این راستا سقف پرداختی برای هر بیمار در سال 50 میلیون تومان است که پس از ثبت نام بیمار در سامانه مدیریت بیماری های نادر وزارت بهداشت پرداخت می شود.

تادریان تصریح کرد: تا زمان راه اندازی این سامانه، بیماران خاص پس از تشکیل پرونده در سامانه سازمان بیمه سلامت و احراز هویت با مراجعه به معاونت درمان از این خدمات بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: تا زمان استقرار سامانه مدیریت بیماری های نادر وزارت بهداشت، تایید بیماری مددجو با هماهنگی بیمه سلامت و نماینده درمان انجام می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: هر فرد می تواند در آینده نزدیک علاوه بر پرداخت هزینه از تسهیلات و یارانه های در نظر گرفته شده برای این بیماران بهره مند شود.

دکمه بازگشت به بالا