عمومی

آمار کم بستری بیماران کرونایی در بیمارستان کنگان رضایت‌بخش است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سید علی پاک نژاد سه شنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان ضمن تشکر از مدافعان بهداشت اظهار داشت: برای مقابله با ویروس کرونا ، مردم این شهرستان از جمله بازاریان همکاری بسیار خوبی با ستاد مبارزه با فساد کرونا داشتند. .

وی ادامه داد: خیرین و همچنین شورای راهبردی کمک های بسیار ارزنده ای به دولت در برخورد با کرونا ارائه می دهند که اختصاص 30 میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان توسط شورای حکمرانی نمونه ای از آن است.

رئیس شورای اداری شهرستان کنگان با ابراز خرسندی از تعداد بسیار کم بیماران بیماری کرونا بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) ، گفت: کاهش تعداد بیماران ویروسی کرونا در این شهرستان موجب خوشحالی مردم شده است.

وی با اشاره به حضور اختیاری دانش آموزان در مدارس از ستاد ملی ضد تاج ، گفت: “تحت هیچ شرایطی نباید آموزش را تعطیل کنیم و پیشنهاد بهتری ارائه دهیم.”

اطلاعات مستمر در مورد خدمات عمومی

رئیس مدیریت بحران شهرستان با تأکید بر اطلاعات مداوم در مورد خدمات عمومی گفت: با توجه به نزدیک شدن به زمستان ، شهرداران هانه و اداره راه و شهرسازی شهر برای تعمیق آبراهه ها و پاکسازی سدها در ارتفاع شهر و همچنین تهیه و تجهیز تجهیزات و ماشین آلات مدیریت بحران شهر.

وی افزود: خوشبختانه برنامه های عزاداری در ماه محرم با همکاری مردم به خوبی برگزار شد. به مناسبت اربعین ، این برنامه ها مطابق با پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و راهپیمایی در شهر ممنوع است.

فرماندار کنگان با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس هفته بسیار ارزنده ای است و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی می دارد.

تخصیص اعتبار 500 میلیارد تومانی برای هر. هفته دولت

وی بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی در هفته دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: به فرهنگ فرهنگی مقدس توجه کنید و این ویژگی را برای نسل جوان تبیین کنید.

پاک نژاد با اشاره به تخصیص اعتبار 500 میلیارد تومانی اعتبار در هفته دولت امسال گفت: خوشبختانه امسال به دلیل شرایط سخت اقتصادی کشور با همت مسئولان استان و شهرستان ، پروژه های بسیار خوبی در هفته دولت افتتاح شد.

فرماندار شهر کنگان با ابراز خرسندی از تحقق مردم کنگان که توسعه اسکله بود ، افزود: بلوار وفاق با پیشرفت فیزیکی 76 درصد یکی از مهمترین پروژه های اتصال شهرهای کنگان و دیر است. (حوزه انتخابیه کنگان). ” عملیاتی خواهد شد.

بهبود کیفیت پروژه ها

وی گفت: این پروژه با مجموعه فرهنگی شهرستان است بانک این پروژه که چندین سال غیرفعال بود ، با تزریق پنج میلیارد تومان اعتبار احیا شد و عملیات آن ادامه یافت که پیش بینی می شود در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

پاک نژاد با تأکید بر کیفیت پروژه ها خاطرنشان کرد: پروژه هایی که در حال اجرا هستند باید تکمیل و به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار گیرد و در دسترس مردم قرار گیرد.

دکمه بازگشت به بالا