ورزشی

صحبت‌های اخیر رهبری برای جامعه ورزش ارزشمند است

تیر دشمن به سنگ خورد

بازیابی: آخرین گفتگوی رهبری برای جامعه ورزش ارزشمند است

پیشکسوت کاراته کشورمان گفت: بیانات اخیر مقام معظم رهبری برای جامعه بزرگ ورزش بسیار ارزشمند است.

محمد بهبودی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری یومیر در واکنش به اتفاقات اخیر و هرج و مرج و اغتشاش در برخی نقاط کشور اظهار داشت: اتفاقاتی که افتاده مورد تایید هیچ یک از ورزشکاران نیست. . اعتراض حق طبیعی مردم است و مسئولان باید به انتقادات گوش فرا دهند، اما نباید شرایط به گونه ای باشد که یک مشت مردم با اغتشاش و هرج و مرج در جامعه ناامنی ایجاد کنند. جامعه بزرگ ورزش در تمام این سال ها تلاش کرده ایران را در رویدادهای بین المللی سربلند کند و البته این کار را هم کرده است.

وی افزود: خوشبختانه آگاهی در بین ورزشکاران تا حدی افزایش یافته که شاهد بودیم مقام معظم رهبری در جشن مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح در بخشی از سخنان خود به نظرات برخی از چهره های ورزشی اشاره کردند. جامعه ورزش ما سالم است و در آن عناصر، افراد مومن و شریف کم نیستند و جایگاه افراد کم ارزشی ندارد.

داور جهانی کاراته ادامه داد: این صحبت های رهبری برای جامعه ورزشی بیشتر ارزشمند است. بررسی فضای مجازی به ویژه در چند روز اخیر نشان می دهد که دشمن برای قهرمانان ورزشی برنامه ریزی کرده بود اما عملکرد قهرمانان و مربیان در چند روز اخیر به گونه ای بود که تیرهای دشمن به سنگ خورد.

استاد وادوریو یادآور شد: قرار نیست بزرگان و قهرمانان ورزشی بازیچه دشمنان باشند. اگر مشکلی هست باید در زمان خود حلش کنیم و نگذاریم دشمنان و حامیان داخلی آنها سوار بر موج عواطف پاک جوانان شوند. آرزوی همه از جمله ورزش این است که با هم بودن، با هم بودن و همدلی در جامعه حاکم شود چرا که همه موفقیت های ما در سایه همین اتحاد و همبستگی بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا