ورزشی

شمسایی: دنبال میز بودم الان ۵۰ تا میز داشتم/ دوم شدن برای من ناکامی است

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال با بیان اینکه ناکامی تیم ملی ناکامی فوتسال است ، تأکید کرد: اگر به دنبال پست و جدول می گشتم ، اکنون باید 50 میز داشته باشم.

وحید شمسایی ، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در گفت وگو با یومیر ، با بیان اینکه این تیم در لیگ برتر فوتسال قهرمان نیست ، اظهار داشت: به طور کلی از موقعیتی غیر از مقام اول راضی نیستم. بعنوان کسی که 10 قهرمانی در لیگ برتر ایران دارد ، دومی برای من ناکام است ، اما نمی توان از برخی واقعیت ها فرار کرد. ما تیم خوبی تشکیل دادیم و همه چیز برنامه ریزی شده بود ، به جز اتفاقاتی که رخ داد ، آسیب های عجیبی که برای ما آمد و قضاوت هایی که به گفته کارشناسان به ضرر ما بود. در مرحله دوم به دلیل اشتباهات غیر عمدی داوران 7 امتیاز از دست دادیم. به گفته کارشناسان داور ، در یک بازی سه پنالتی دریافت نکردیم و در یک بازی جلو بودیم اما بازیکن حریف اخراج نشد.

وی با اشاره به عامل دیگری در عدم موفقیت گیتی پسند گفت: ما در مقطعی بیماری کرونا کردیم و کادرفنی و بازیکنان درگیر این بیماری بیمار شدند که این تیم خصوصاً در مرحله دوم و بازی با فرش آرا را تحت تأثیر قرار داد.

شمسایی اذعان کرد که چرا مانند سپاهان و نویدکیا هیچ تهدیدی به عنوان جریمه برای تاجگذاری تیم وجود ندارد ، رابطه سپاهان با گیتی پسند متفاوت است. این تیم فوق العاده حرفه ای است و زمین تمرین و زمین بازی اختصاصی دارد ، اما ما در سالنی تمرین کردیم که افراد دیگر قبل و بعد از ما حضور داشتند ، در حالی که کنترل بازیکنان برای یک یا دو ساعت تمرین با من بود و بعد از آن نمی توانست کاری انجام دهد

سرمربی گیتی پسند با اشاره به مصدومیت بازیکنان تیمش ، تأکید کرد: همه نوع مصدومیت داشتیم. دروازه بان تیم ما چندین بار مصدوم شد. ما بعضی از رباط های صلیبی را از دست دادیم. بهروز جعفری تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت. چهار بازیکن ما از ناحیه پا آسیب دیدند. ما تیم طرفدار Pro بودیم که در پایان فصل غایب بودیم. با وجود همه اینها ، آنها مجموعه ای بزرگ و جهان وطنی از هر آنچه لازم داشتم را در اختیار من قرار دادند و بسیار حرفه ای عمل کردند.

شمسایی درباره علت ناکامی گیتی پسند در سال های اخیر گفت: “من به گذشته برنخواهم گشت ، اما این طبیعت این ورزش است.” اگر همیشه یک تیم قهرمان وجود داشته باشد ، رقابت از بین می رود. امسال بارسا و رئال مادرید به اتلتیکو عنوان قهرمانی را از دست دادند و این به این معنی نیست که این دو تیم تیم های بدی هستند. رئال سالهاست که در سایه بارسا قرار دارد ، اما این را نباید انکار کرد. Gitipasand هر ساله ستاره های فوتسال را به خود جذب می کند و یکی از کاندیداها است ، اما در مورد امسال ، من اتفاق ناگوار را عامل مهمی در قهرمان نشدن Gitipasand می دانم.

وی وضعیت همکاری خود را برای فصل آینده با این تیم اذعان داشت: آنها در این فصل صحبت هایی داشتند اما بعد از پایان لیگ دیگر بحثی نبود. قرارداد من تا 23 ام اردیبهشت بود و این حق طبیعی گیتی پسند است که هر تصمیمی را که دوست داشته باشند اتخاذ کند ، اما باید بگویم که گیتی پسند یک گروه بزرگ و مدیریت شده بود که من از کار کردن در آن لذت بردم و من باید از علیرضا جنتی تشکر کنم ، محمد حسین عراقی زاده و با تشکر از شما پوریا جنتی.

شمسایی با بیان اینکه گفته بود بعد از پایان لیگ ناگفته ها را فاش می کند ، تأکید کرد: من در آن زمان بسیار احساساتی بودم. افرادی بودند که مرتکب تخلف شدند و من مطمئن هستم که روزی دست آنها باز خواهد شد و خداوند گریه های آنها را می شنود و بهتر است اکنون سکوت کنم.

کاپیتان سابق تیم ملی در مورد بحث حضورش در این تیم به عنوان مدیر فنی خاطرنشان کرد: تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با آقای در راه قهرمانی جهان است. ناظم الشریعه و وظیفه ما است که به این تیم کمک کنیم. که اگر کاری نکنیم سنگ هم خواهیم انداخت. اگر می خواستم به تیم ملی برسم خیلی زودتر در تیم ملی بودم. نباید خودش را سرزنش کرد و حرفی زد که درست نیست.

وی افزود: “من بیست و دو یا سه سال در این فوتسال بوده ام و روزهای خوب و بدی را دیده ام. حالا من می توانم به اندازه خودم در مورد فوتسال نظر بدهم. وقتی انصاری فرد از سازمان لیگ جدا شد ، من 5 دقیقه بعد از آن خارج شدم در حالی که می توانستم حضور داشته باشم ، اما به دنبال موقعیت یا چسبیدن به جدول نیستم. مسئولان ارشد بارها از من خواسته اند که به تیم فوتسال یا تیم ملی بپیوندم ، اما من به دنبال این پست ها نیستم. من مثل بعضی از دوستان نیستم که یک روز بگویند او مدیر خوبی نیست و روز دیگر از او تعریف می کنند زیرا منافع من برآورده می شود.

شمسایی دیدار با سراجی ، رئیس جدید کمیته فوتسال را تأیید کرد و گفت: بگذارید ابتدا بگویم که رابطه من و عزیزی خادم از زمان حضور وی در اتحادیه فوتبال خوب بوده است. در مورد سراجی ، من قبل از آمدن به فوتسال فقط او را به عنوان مدیرعامل سایپا و عضو هیئت مدیره فدراسیون می شناختم و شناخت دیگری از او نداشتم. وقتی در تلویزیون گفتم که سراجی را ندیده ام ، هنوز او را ندیده ام. من در خارج از فدراسیون و در یک دفتر خصوصی با او جلسه داشتم. من با او چای نخوردم ، اما هندوانه خوردم. صحبتی از پیوستن به تیم ملی به عنوان سرمربی نبود و تأکید کردم که به دنبال پست نبودم. من به او گفتم چهار یا پنج ماه دیگر به جام جهانی باقی مانده است و تیم ملی نیاز به آرامش دارد و همه ما باید در یک فضای آرام به تیم ملی و ناظم الشریعه کمک کنیم.

وی افزود: اکنون یا در آینده پستی دریافت نخواهم کرد. بهتر است این موقعیت را به دوستانی بدهید که برای آن می جنگند. من همیشه پیشنهادهایی برای عضویت در کمیته فوتسال دریافت کرده ام که آنها را قبول نکردم. موضع من این است که آقای سراجی ، نه برای او ، بلکه برای فوتسال باید حمایت شود. سنگ اندازی نکنیم و بگذاریم تیم ملی وظیفه خود را انجام دهد. در صورت مصدومیت تیم ملی ، فوتسال آسیب خواهد دید. اگر دنبال میز می گشتم الان 50 میز داشتم. من فقط به فوتسال فکر می کنم. من نسبت به مردم احساس خوبی دارم و به دنبال منافع نیستم.

شمسایی ، با بیان اینکه کمیته فوتسال در ساختار جدید از سازمان لیگ جدا شده است ، اذعان کرد: از طرف من از آرش جابری که 15 لیگ فوتسال در کرونا داشت و یک لیگ خوب و با کیفیت داشتیم ، تشکر می کنم.

سرانجام گفت: من به پول فوتسال احتیاج ندارم ، اما تمام آنچه که دارم فوتسال است. هر وقت به تیمی می پیوستم سقف قرارداد را بالا می بردم و از این بابت خوشحالم. من در هر تیمی بودم ، بهترین امکانات را داشتم و این به این دلیل است که تغییر رنگ نمی دهم و با همه صادقانه صحبت می کنم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا