ورزشی

تیم فوتسال ایران با شکست تایلند فینالیست شد/ صعود سخت تیم شمسایی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، در یکی از دیدارهای نیمه نهایی مسابقات فوتسال بین قاره ای امروز تیم ملی ایران به مصاف تایلند میزبان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد.

در این دیدار محمدحسین درخشانی (8)، سعید احمد عباسی (10) و سالار آقاپور (39) گلزنی کردند. شاگردان وحید شمسایی با این برد سخت به فینال راه یافتند و فردا برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف برنده دیدار مراکش و فنلاند می روند.

نیمه اول؛ ایران گل می زند و مسابقه پر از برخورد بود

بازی در نیمه اول این بازی فشرده و فیزیکی بود. اولین گل این نیمه را ایران با پاس درخشانی و پاس سالار آقاپور به ثمر رساند. دو دقیقه بعد این بار نوبت سعید احمد عباسی بود که با دو شوت متوالی دروازه تایلند را باز کند.

درگیری ها و بازی فیزیکی دو تیم حتی باعث شد تا ایران 5 خطا و یک پنالتی امتیازی دیگر برای تیم میزبان انجام دهد. اما سعید مومنی دروازه بان تیم ملی ایران که برای این پنالتی به جای سینا پرکاس در دروازه قرار گرفت، موفق شد ضربه این بازیکن تایلندی را مهار کند.

برگرد تایلند در نیمه دوم

تایلند در نیمه دوم با حمایت هواداران خود برگشت. این تیم تا دقیقه 25 گل اول را نزد. در دقیقه 29 تایلندی ها با کار ترکیبی و سهل انگاری بازیکنان ایران توپ را وارد دروازه تیم کشورمان کردند تا میزبان امیدوار به تغییر نتیجه و پیروزی باشد.

از این پس تلاش های ایران بسته شد و تایلند نیز به اهداف ضدحمله کشورمان فشار آورد. یک دقیقه مانده به پایان بازی اما این سالار آقاپور بود که گل پیروزی ایران را به ثمر رساند تا تیم کشورمان با برتری 3 بر 2 فینالیست شود.

کاپیتان تایلند به بیمارستان فرستاده شد

در آخرین دقیقه نیمه اول حسین طیبی کاپیتان تیم ملی ایران با ضربه ای به صورت “کریستادا” کاپیتان تایلندی باعث مصدومیت شدید و شکستگی بینی کریستادا شد.

شدت این مصدومیت به حدی بود که کاپیتان تایلندی توسط نیروهای اورژانس حاضر در سالن به آمبولانس منتقل شد تا برای اتمام مراحل درمانی به بیمارستان اعزام شود.

تیم فوتسال ایران با شکست تیم سنگنورد تایلند/شمسایی فینالیست شد.

دکمه بازگشت به بالا