ورزشی

یزدانی و آذرپیرا فینالیست شدند/ یک نماینده در گروه بازنده‌ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، دیدارهای افتتاحیه پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال (عمید) امروز (جمعه) در شهر پونته ودرا اسپانیا برگزار شد که امیرمحمد یزدانی در وزن 70 کیلوگرم. . و امیرعلی آذرپیرا با وزن 97 کیلوگرم به فینال راه یافتند و کیان محمودجانلو با وزن 65 کیلوگرم به گروه بازنده ها رفت.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور نخست با نتیجه 5 بر 4 از سد مانوئل خاندزارتسیان از ارمنستان گذشت. وی در دور بعد مقابل هورست لر قهرمان زیر 23 سال اروپا از آلمان با نتیجه 9 بر 4 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 65 کیلوگرم کیان محمودجانلو در اولین دیدار مقابل حمزه آلاجه از ترکیه با نتیجه 7 بر 8 شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در آخرین دیدار راهی براکت بازنده شد. محمود جانلود در این گروه سید اسلام حسینی از فنلاند را می شکند و در صورت پیروزی مقابل این حریف در دور بعد به مصاف ساموئل آلوارز از پورتوریکو می رود و در صورت عبور از این حریف به مصاف اریک آروشانیان از اوکراین می رود. مسابقه مقدماتی

در وزن 70 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 15 بر 5 تلقات سیرباز قهرمان آسیا از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 17 بر 7 از سد کوتا تاکاهاشی از ژاپن گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. یزدانی در این دیدار با نتیجه 4 بر 2 از یحیی توماس از آمریکا گذشت و راهی فینال شد. وی در این دیدار به مصاف گیورگی الباکیدزه قهرمان زیر 23 سال اروپا از گرجستان می رود.

در وزن 79 کیلوگرم محمد نخودی به دلیل نرسیدن به وزن قانونی از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور نخست واسیل سووا از اوکراین را با نتیجه 12 بر 2 شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله ریچارد واگ از مجارستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. آذرپیرا در این دیدار با نتیجه 8 بر صفر از سد ارطغرول آغا از آلمان گذشت و راهی دیدار فینال شد. او در این مبارزه با تانر اسلون از آمریکا روبرو خواهد شد.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق عصر فردا (شنبه) در ساعت برگزار می شود 19:30.

دکمه بازگشت به بالا