عمومی

کشتی گیر قمی دارنده مدال برنز جهانی مورد استقبال قرار گرفت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، امیر عبدی کشتی گیر فرنگی کار قم پس از کسب مدال برنز رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان زیر ۲۳ سال به شهر مقدس قم بازگشت.

مسابقات کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان به میزبانی اسپانیا برگزار شد که امیر عبدی کشتی گیر وزن 72 کیلوگرم قمی توانست با غلبه بر حریفانی از ارمنستان، فرانسه و اوکراین به مقام سوم دست یابد.

امیر عبدی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در دور اول این مسابقات توانستم کشتی گیر ارمنستانی را شکست دهم و در دور دوم در یک دیدار نزدیک به کشتی گیر آذربایجانی باختم.

دارنده مدال برنز جوانان جهان گفت: به دلیل اینکه کشتی گیر آذربایجانی به فینال این دوره از مسابقات راه یافته بود، دوباره توانستم در مسابقه شانسی شرکت کنم که حریف فرانسوی را شکست دادم و وارد رده بندی شدم.

عبدی افزود: در مرحله رده بندی در کشتی موفق بودم تعداد کمی من اوکراین را شکست دادم و مقام سوم مسابقات را کسب کردم پیدا کردن.

رئیس هیئت کشتی استان قم نیز در گفتگو با خبرنگاران گفت: هیئت کشتی استان قم از ابتدای امسال تاکنون توانسته 38 مدال کشوری، آسیایی و منطقه ای را به خود اختصاص دهد.

هادی علیایی اظهار داشت: از مجموع مدال های کسب شده 20 مدال داخلی و 18 مدال خارجی است.

رئیس هیئت کشتی استان قم ادامه داد: در بین مدال های برون مرزی سه مدال مربوط به مسابقات جهانی است که دو مدال توسط امیر عبدی در مسابقات جهانی جوانان و امید به دست آمد که بسیار ارزشمند است.

دکمه بازگشت به بالا