عمومی

شهرداری همدان چوکای تالش را گلباران کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، در هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور؛ امروز چهارشنبه 29 مهرماه از ساعت 15:45 در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مرزنجوش تیم فوتبال شهرداری همدان مقابل تیم فوتبال چوکا او سعی کرد.

یک دیدار مهم و حساس در رده بندی، نتیجه این دیدار برای هر دو تیم بسیار چشمگیر بود.

تالشی ها در هفته های گذشته با تعویض نیمکت روی نیمکت تیم فوتبال روند رو به رشد و مثبتی را در پیش گرفته بودند. چوکا تلاش حسن اشجریان به عنوان سرمربی حضور داشت.

این مربی بارها تیم های خود را در همدان مقابل تیم های پاس و شهرداری همدان به میدان فرستاده و شناخت بسیار خوبی از فوتبال همدان داشته است.

از دیگر حساسیت های این دیدار مبارزه احمد جمشیدیان با حسن اشجری بود که جذابیت فوق العاده این دیدار را به همراه داشت.

در این دیدار شاگردان احمد جمشیدیان بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و در ابتدای بازی یک بازی مالکیتی و بارها به نمایش گذاشتند تا دروازه فروریخت. چوکا سعی کردند ادامه دهند.

در نهایت نیمه اول با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم شهرداران مغرور بر دامنه حملات خود افزودند اما واکنش های دروازه بان حریف مانع از گلزنی مهاجمان شهرداری شد.

سرانجام طوفان در 10 دقیقه پایانی بازی بر سر تیم فوتبال شهرداری همدان آغاز شد و در دقیقه 84 سجاد. تجرلو او توانست دروازه را قفل کند چوکا سعی کن باز کنی

در دقیقه 90 سجاد تجرلو دو برابر کردها و گل دوم را برای خود و شهرداری همدان به ثمر رساندند اما این پایان کار نبود تا اینکه در دقیقه 94 محمدرضا اقبالی گل سوم تیم فوتبال شهرداری همدان را به ثمر رساند.

در نهایت شاگردان احمد جمشیدیان با 3 گل شاگردان حسن اشجری در تیم فوتبال چوکا او را بدرقه کردند.

تیم فوتبال شهرداری همدان با این 3 امتیاز 14 امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفت.

دکمه بازگشت به بالا