ورزشی

هجدهمین شکست فوتسال حفاری / اهوازی‌ها در لیگ برتر می‌مانند؟

یومیر/ خوزستان تیم ملی فوتسال حفاری در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مغلوب مس سونگون شد.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز نهم اسفندماه در حالی برگزار شد که حفاری خانگی میزبان تیم دوم جدول مس سونگون بود. حیدر فرهادی جایگزین شد.

به گزارش یومیر، این دیدار برای هر دو تیم بسیار مهم بود. مس با 51 امتیاز برای تثبیت جایگاه دومش 3 امتیاز می خواست و دریلینگ به دنبال قهرمانی بود، بنابراین امید او برای زنده ماندن در دو هفته باقی مانده تا پایان لیگ برتر، زنده ماندن بود.

حفاری با توجه به انگیزه بقا در لیگ، بازی را واقعاً خوب آغاز کرد و با موقعیت های گلزنی خوبی مواجه شد که با عملکرد خوب دروازه بان مس راهی به دروازه حریف نداشت. در نیمه اول مس سونگون نیز موقعیت هایی به دست آورد که با دفاع خوب حفاری ها رد شد. البته تلاش مسی ادامه داشت و در دقیقه 15 آنها از سردرگمی مته ها در مقابل دروازه استفاده کردند و به گل رسیدند. در وقت اضافه این نیمه می توانست به گل تساوی برسد اما باز هم با عملکرد خوب او دروازه حریف مسدود شد.

نیمه اول با تک گل مس سونگون به پایان رسید.

حفاری نیمه دوم را به خوبی آغاز کرد و در دقیقه سوم موقعیت 100 درصدی ملی پوش گل نشد تا تیم بحران زده اهوازی پشیمان شود. حفاری در ادامه فشار خود را برای زدن گل تساوی افزایش داد و موقعیت های خوبی داشت اما باز هم نتوانست به گل برسد.

ملی حفاری نیز در دو دقیقه پایانی گل دوم را به ثمر رساند که در دو دقیقه پایانی با قدرت بازی کرد تا بازی را به تساوی بکشاند. این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود مس سونگون به پایان رسید تا شرایط برای بقا در لیگ برتر دشوارتر شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا