ورزشی

استقلال همین الان هم کهکشانی است/ اوج هنر مدیریت حفظ این تیم است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

افشین حاجی پور در مصاحبه با آنلاین اظهار داشت: “حتی اگر استقلال مقابل صنعت نفت پیروز شد ، این پیروزی ها اکنون نمی تواند ما را آنطور که باید خوشحال کند ، زیرا هیچ رقابتی برای قهرمانی باقی نمی ماند.” متأسفانه ، مانند تمام سالهای گذشته ، هیچ رقابتی برای قهرمانی باقی نمی ماند و این انگیزه را از ما دور می کند.

کهنه کار بلوز اضافه کرد: “در تمام سالهای گذشته ، هر بار استقلال به اوج خود می رسید و جرقه های امید را برای قهرمانی زنده می کرد ، اتفاقاتی در درون تیم رخ داد که منجر به فروپاشی آن شد.” دو فصل پیش این تیم در آستانه پیروزی قهرمانی با شفر بود اما ناگهان این مربی آلمانی اخراج شد و اتفاقات بعدی و امسال که تیم ما واقعاً به یک تیم رویایی تبدیل شد ، استراماچیونی ایران را به گونه‌ای ترک کرد که او را ترک کند. حتی نمی فهمید که چگونه برای او افتاده است.

وی افزود: خوشبختانه مدیرعامل استقلال قول داده است که یک تیم کهکشانی را برای فصل آینده آماده کند. اما تیم ما نیز در این فصل کهکشانی بود. تیمی که بازیکنانی مانند حسین حسینی ، ورا غفوری ، روزبه چشمی ، غلامی ، یزدانی ، علی کریمی ، ریگی ، باقری ، اسماعیلی ، دیابت ، قائدی ، مطهری ، ملیچ و غیره را در اختیار دارد ، این یک کهکشان نیست؟

مدافع پیشین بلوز گفت: “اوج هنر برای سران استقلال همان تیم را در فصل حفظ می کند زیرا این تیم همچنین یک تیم کهکشانی است. اما این تیم کهکشانی و تیم های کهکشانی سالهای گذشته برای این قهرمانی که نداشتند ، به چه ابزاری نیاز دارند؟

حاجی پور اظهار داشت: ما در تمام سالهای گذشته یک تیم کهکشانی داشتیم اما فقط داشتن چند ستاره فوق العاده برای پیروزی کافی نیست. برای جمع آوری تمام ابزارهای قهرمانی باید در همه مستقل یک اراده قوی و کلی وجود داشته باشد.

جانباز بلوز درباره شانس این تیم برای پیروزی در جام حذفی گفت: “پیش بینی چنین چیزی بسیار دشوار است.” اگرچه استقلال به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات رسیده است اما چه کسی می تواند تضمین کند که قطعاً در این مرحله سپاهان را شکست می دهد و اگر آنها سپاهان را شکست دهند ، تیم های خوبی دیگر در جدول حضور خواهند داشت.

وی گفت: “بدیهی است که مسابقات استقلال در جام حذفی همه ما را خوشحال می کند و آرزوی ما این است که این اتفاق بیفتد اما باید واقعیت را ببینیم و بگوییم که قهرمانی کشور دستیابی به این آسانی نیست.”

دکمه بازگشت به بالا