ورزشی

سه تغییر عجیب استقلال مقابل الاهلی/ریسک بالای مجیدی جواب مثبت داد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، استقلال در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی به مصاف تیم فوتبال رفت و 5 بر 2 پیروز شد که این اتفاق در ترکیب این تیم رخ داد و این باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد. فرهاد مجیدی در برابر الاهلی سه تصمیم عجیب برای تیمش گرفت که غیرقابل پیش بینی بود.

1- عارف غلامی
فرهاد مجیدی پس از پذیرفتن مسئولیت فنی استقلال در ماههای اخیر ، در هیچ یک از این مسابقات عارف غلامی در تیم آبی پوشان ، چهار بار تیم خود را در لیگ برتر و جام حذفی به زمین فرستاد. پوشش دادن سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند معمولاً در این تیم با مدافعین جفت می شدند و قبل از محرومیت دانشگر ، این بازیکن نیز در قلب خط دفاعی آبی ها قرار داشت. پوشش دادن شاغل بود و تنها مدافع میانی که در دوران مربیگری فرهاد مجیدی فرصتی برای بازی پیدا نکرد عارف غلامی بود.

با این حال ، فرهاد در اولین بازی آسیایی تیمش در عربستان از مجیدی عارف غلامی در کنار سیاوش یزدانی استفاده کرد. زن و شوهر در کل این دو عملیاتی آنها خوب و عادل بودند. و باید دید آیا مجیدی در بازی های بعدی از همین جفت استفاده می کند یا شاید محمد حسین مرادمند که ثابت کند اکثر قلب قلب دفاعی این تیم در لیگ برتر بود ، او به یک ترکیب ثابت بازگشت.

2- سعید بیشتر
حضور سعیدها بیشتر در ترکیب ثابت ، استقلال مقابل الاهلی نیز بسیار عجیب و کاملاً غیرقابل پیش بینی بود. بیشتر در نیم فصل دوم که از تراکتور به استقلال آمد هرگز فرصت بازی در بازی های داخلی را پیدا نکرد انجام نداد و بدون حتی یک دقیقه سابقه بازی برای استقلال ، در یک مسابقه مهم و آسیایی به تیم ثابت رسید.

با این حال ، مجیدی در ابتدای نیمه دوم با توجه به مواد تاکتیکی آرش رضاوند در عوض او را فرستاد ، اما بیشتر در 45 دقیقه اولین عملکرد خوب در خط هافبک آبی ها و حتی در بازی های بزرگ آجیل های توانایی نشان داد اعتماد به نفس است.

بیشتر در 45 دقیقه او 23 بار در زمین بود رد شدن او 20 پاس داد درست به مقصد رسید ، یک بار موفقیت آمیز برش توپ حریف شد ، دو اشتباه کرد و یک دریبل موفق داشت.

۳- ورویه ملیچ
حضور ملیچ در ترکیب اصلی استقلال اصلاً عجیب نیست اما حضور این مدافع کروات در موقعیت جدید و کاملا غیرحرفه ای نکته عجیبی بود و حتی برای ملیچ او توانست این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارد و در دقایقی که در زمین بود یکی از بهترین های تیمش بود.

ملیچ که یک مدافع چپ تخصصی است و گاهی در این بازی از جلو به عنوان هافبک چپ بازی می کند و غفوری به عنوان هافبک راست و در بازی می کرد کارهای خانه حمله به او کاملاً موفقیت آمیز بود. ملیچ با .فوری او یک جفت خوب در سمت راست تشکیل داد و بارها روی دروازه الاهلی خطر ایجاد کرد. و پایه انتقال گل اولین او همچنین تیم او بود.

ملیچ در این بازی او یک ضربه پنالتی به حریف زد که منجر به باز شدن دروازه استقلال شد یک بار عمل کن ضبط کرد ، 3 بار دریبل زد و توانست 23 بار حریف را با موفقیت شکست دهد رد شدن او 19 پاس داد درست به مقصد رسید و 3 تا از 23 گذرنامه وی گذرنامه های کلیدی بودند ، یک بار او همچنین سعی در رد توپ داشت و در 4 دوئل هوایی شرکت کرد و 3 بار موفق بود.

باید از نظر عملکرد صدا دیده شود ملیچ آیا مجیدی به عنوان هافبک راست از او در بازی های جدید استقلال در این پست جدید استفاده خواهد کرد یا خیر؟

جلسه بعدی آبی پوشش دادن در لیگ قهرمانان آسیا ، 45 دقیقه صبح روز دوشنبه ، 20 آوریل برگزار می شود که شاگردان مجیدی در آن دیدار می کنند شرایط آنها به عراق می روند.

دکمه بازگشت به بالا