عمومی

روی گنج خوابیده ایم و پول نداریم/استقلال به طالب ۱۰میلیارد می داد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علیرضا منصوریان جمعه شب در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: تجربه دربی فوتبال خوزستان را نداشتم اما افتخار می کنم که امسال در دربی خوزستان شرکت کردم. ، که معدن فوتبال است. باشم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان افزود: دو تیم به دو دلیل با کیفیت بازی کردند. چون فکرمان با نکونام بود و دو تیم فوتبال فیزیکی بازی می کردند و می دانستیم که یک اشتباه می تواند آخرین اشتباه ما باشد.

وی ادامه داد: نمی دانم به چه کسی تبریک بگویم، چون شکل فولاد در 15 سال گذشته تغییر کرده و به یک شخصیت ثابت تبدیل شده است، از فضاهای ورزشی گرفته تا سه استادیوم، پول نقد دارند و باید دست آنها را ببوسید. شخصی که این امکانات را در دسترس قرار داده است.”

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: هر مدیری که به فولاد آمده پشت این فکر است اما با توجه به بند و تبصره قانون ناخودآگاه هیچکس نمی تواند به روغن بچه کمک کند.

منصوریان یادآور شد: جلسات متعددی با مسئولان پالایش و پخش نفت که از دوستانم هستند برگزار کرده ام.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان تاکید کرد: روی مالیات می خوابیم اما 11 هفته است که پول نداریم، نمی شود مردی 6 ماه برای خانواده اش پول نگیرد. بازیکنان ما جوان هستند و قراردادشان از هفتاد میلیون شروع می شود و دو سه بازیکن بالای دو میلیارد قرارداد دارند. یکی از اینها طالبان است طراوت او دوست داشت و شد، بازیکنی که می دانستم استقلال 10 میلیارد به او می دهد.

او گفت: «تیم ما در آن سوی دیوار غیرت دارد. هیچ عواقب مالی در تیم ما نمی بینید. فرماندار شهرستان تمام تلاش خود را برای اخذ این مصوبه انجام داد اما نتوانست. ما 500 میلیارد نمی خواهیم و فقط 40 میلیارد داشتن کافی است و الان فقط 20 میلیارد می خواهیم.

دکمه بازگشت به بالا