ورزشی

شیخ بی منت به فوتبال ایران درس داد/ پرسپولیس بماند بعد از شاهین – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمد نوری در مصاحبه با آنلاین اظهار داشت: ابتدا می خواهم در مورد شیخ دیابات صحبت کنم. این مهاجم که در سال اول حضور در استقلال با وجودی که کمتر از بسیاری از مهاجمان بازی کرده است ، اکنون در صدر جدول گلزنان گل و در صدر جدول اخلاق فوتبال ما قرار دارد. من دیابت را بیشتر از آقای می شناسم گل ، اخلاق فوتبال ایران. او بدون هیچ گونه بهانه ای به بازیکنان فوتبال و فوتبال ما آموخت. شیخ نشان داد که چگونه باید یک فوتبالیست موفق و هم یک انسان کامل باشیم. امیدوارم رفتار او الگوی بسیاری از بازیکنان فوتبال ما باشد. دیابت بدون رحمت به فوتبال و بازیکنان فوتبال ما آموخت.

در مورد دیدار تیم این تیم با شاهین بوشهر هفته گذشته ، عضو کمیته جانبازان استقلال گفت: مطمئناً این بازی خیلی راحت نخواهد بود. بوشهری ها تمام تلاش خود را برای به پایان رساندن لیگ انجام می دهند و این می تواند شرایط را برای تیم ما دشوار کند. اما با همه این توصیفات ، Blues هنوز هم با کمی تمرکز و تلاش می تواند برنده این بازی مهم شود.

وی افزود: من بر اهمیت این بازی تأکید می کنم زیرا تیم مجیدی با امتیازات خود سهمیه مستقیم در لیگ قهرمانان کسب می کند و به همین دلیل این بازی را می توان مهمترین بازی فصل دانست.

نوری ضعف شدید خط دفاعی شاهین را برنده استقلال دانست و گفت: “بوشهری ها در خط دفاعی از سازماندهی و انسجام مطلوبی برخوردار نیستند و مهاجمان سمی استقلال باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.” گذشته از پیروزی در این بازی ، ما نیز به دنبال هدف دیگری هستیم و آن آقای است. گلی شیخ دیابت که امیدوارم در این بازی اتفاق بیفتد.

جانباز بلوز خاطرنشان کرد: در حال حاضر باید تمرکز همه استقلال روی این بازی باشد و بعد از این بازی باید به پرسپولیس فکر کنیم و در جام حذفی با آن بازی کنیم.

دکمه بازگشت به بالا