ورزشی

مگر «متین» در زمین فوتبال کرونا گرفت/چرا سوء استفاده و موج سواری؟ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آخرین اخبار سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: “خبر مرگ برازنده تعظیم فوتبالیست و استعداد خوب چون ما تالم و مردم نفوذ, همه فوتبال ایران یک خانواده بزرگ ایران و باشگاه پرسپولیس هم کتک تلخ خانواده متوفی و بازماندگان در سوریه”.

همچنین ادای احترام به روح مرحوم اما برخی از باشگاه ها و فوتبال محلی اقدام با موج سواری و سوء استفاده از این حادثه تلخ ، خواستار لغو مسابقه لیگ برتر و بسته شدن آن به دلیل شیوع ویروس کرونا است! در این زمینه سوال می آید که اگر مرده در زمین فوتبال دچار تاج که برخی از نفرت از انسان قربانی برای رسیدن به اهداف خود و … اگر نه به دلیل مرگ تعدادی از پزشکان و پرستاران است که واقعا می شود, مدافعان, بهداشت, بیمارستان, است, تعطیل است ؟

در این میان جان راننده و کارگران و کارمندان و غیره. شغل و … مهم نیست که کاری که آغاز شده و کسی هم این گونه وا اسفا سر بود ؟ نگران نباشید از ویروس کرونا برای کارگران کوره های پرشور و معدن باید کار را نه ؟ در این وضعیت هزاران و بلکه میلیون ها نفر از مردم در حال کار و خدمت به جامعه است اما به نظر می رسد که برخی از افراد در مجمع تشخیص مصلحت نظام و منافع خود و یا باشگاهشان خواستار بسته شدن لیگ برتر شد.

این مهم است که توجه داشته باشید که افرادی که شما مدافع سلامت مردم آنها راه اندازی کرده اند با اقداماتشان بارها و بارها نشان داده به هیچ چیز جز منافع خود فکر نمی کنم. است که این گونه دم از نگرانی برای سلامت مردم آنها مایل به انجام کسب و کار و استخدام غیر فوتبال خود را در هر دو خفه شو؟! امید یک اتحاد است که در این زمینه برخی از سازمان ها و دشمنان دیروز که امروز دوستهای خوبی برای هر یک از دیگر همه باید به این مورد!

لازم به ذکر است که باشگاه پرسپولیس به عنوان پرهوادارترین تیم که میلیون ها نفر از طرفداران در همه جا ایران اعلام کرد به تمام مناطق توابع قواعد و قوانین برای ما محترم است.”

در … برازنده کمان در یک فوتبالیست بود که او چون تاج است که بازتاب زیادی از جامعه فوتبال نیز موجود است. بسیاری از مربیان و بازیکنان وزارت بهداشت پرسید که لیگ تعطیل می شود.

دکمه بازگشت به بالا