عمومی

شفافیت مطالبه جدی مردم از نامزدهای شورای شهر است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ابوالفضل اصغری راد در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: انتخاب شورای اسلامی شهرها به شدت تحت تأثیر حمایت قومی و قبیله ای ، دوستی ، خانواده و خویشاوندی و خویشاوندی سببی قرار گرفته است.

این فعال مطالعاتی خراسان شمالی ادامه داد: متأسفانه بیشتر افراد فارغ از سوابق مدیریتی ، تخصص ، برنامه داوطلبانه ، تعهد و آگاهی از مشکلات و مشکلات شهرستان و مهارت حل مسئله به دلیل آگاهی از وظایف ، از وی حمایت می کنند.

وی افزود: بسیاری از اوقات اعضای منتخب شورای شهر از هیچ یک از وظایف خود مطلع نیستند بنابراین اقدامات مقتضی انجام نخواهند داد.

اصغری راد گفت: به همین دلیل مردم فکر می کنند جایگاه شورا کم است و معتقدند این شورا وظایف خاصی ندارد.

این فعال دانشجویی گفت: وقتی مردم جایگاه شورای شهر را ناچیز بدانند ، شورای شهر نیز از وظایف و مسئولیت های خود چشم پوشی می کند.

اصغری راد در ادامه به شفافیت ، به ویژه در امور مالی و برنامه ریزی توجه کرد و گفت: نامزدهای شورای شهر باید برنامه های خود را به طور شفاف اعلام کنند تا مردم بتوانند رأی دهند. آره فشار برای فاصله گرفتن از یکدیگر.

این فعال دانشجویی خراسان شمالی تأکید کرد: شفافیت قبل و بعد از انتخابات خواست جدی مردم است ، بنابراین نامزدهای شورای شهر ملزم به شفاف سازی در همه زمینه ها هستند.

وی در پایان گفت: شفافیت یکی از الزامات توسعه شهر است و از این طریق می توان برنامه های عملیاتی برای حل مشکلات پیدا کرد.

دکمه بازگشت به بالا