عمومی

سیر حرکتی اجرای برنامه‌های دهه فجر باید با محوریت مردم باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام علیرضا قربانی امشب در ستاد دهه فجر استان اظهار داشت: امیدوارم برگزاری این جلسات نتایج خوبی را در قالب برنامه های دهه فجر به دنبال داشته باشد. هر ساله در آستانه بهمن ماه یک ماه پیش ستاد استانی دهه فجر در مرکز استان و خبرنگاران با همکاری فرمانداران شهرستان ها تشکیل می شود.

وی افزود: مهمترین اتفاقی که باید در ستادها بیفتد مدیریت و کنترل برنامه ها برای نزدیک شدن به اهداف انقلاب اسلامی و نظام مقدس نظام اسلامی در عمل است. انقلاب اسلامی بزرگترین پدیده معنوی-فرهنگی تاریخ معاصر است که باید به آن پرداخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: باید متناسب با این پدیده بزرگ عمل کنیم که در عین حال دشمنان نیز با این پدیده مقابله می کنند. آنها قصد دارند با ابزار از پیش تعیین شده خود مردم را از انقلاب و نظام منحرف کنند.

حجت الاسلام قربانی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که باید روی آن تمرکز کنیم، نشان دادن کارآمدی نظام در جمهوری اسلامی ایران و امید بخشی به مردم است. هر کارگروهی باید طبق دستورالعمل های ارتباطی از همه ابزار خود استفاده کند و در جهت امیدواری مردم تلاش کند.

وی با اشاره به تشکیل 24 کارگروه در سطح ملی که برخی از آنها تقریب با مذاهب بین المللی را شامل می شود، گفت: کارگروه های استانی باید به صورت مستمر تشکیل جلسه داده و با پیگیری از حسن اجرای فعالیت ها اطمینان حاصل کنند. حرکت اجرای برنامه های دهه فجر نیز باید با محوریت مردمی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به لزوم آگاهی جدی از شرایط شیوع کرونا گفت: برای اجرای برنامه‌های مختلف تابع دستورات ستاد ملی و استانی کرونا هستیم.

حجت الاسلام قربانی با اشاره به اینکه مجموعه برنامه های اجرایی دهه فجر بر اساس دستورالعمل ستاد ملی دهه فجر برگزار می شود، گفت: امیدوارم با همکاری و همدلی کارگروه های استانی و شهری بتوانیم منسجم را برگزار کنیم. و برنامه های پرمخاطب، به طوری که خوزستان شاخص کشوری را نشان دهد.

دکمه بازگشت به بالا