عمومی

تشکیل شورای فرهنگ عمومی و امر به معروف و نهی از منکر در تهران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد سه شنبه شب در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران که در آن محسن منصوری استاندار تهران حضور داشت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتقای فرهنگی کشور و استان یکی از مهم ترین موضوعات است. و مهمتر از همه مسائل پیچیده است.” ارزیابی آن بسیار دشوار است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با بیان اینکه آنچه در جلسه شورای فرهنگ عمومی در نظر گرفته شده است، ایجاد هماهنگی عالی بین دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان است.

وی خاطرنشان کرد: همراه با بهبود هماهنگی، هم افزایی افزایش یافت در دستگاه های فرهنگی و اجرایی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کندتر، فعالیت شورای فرهنگی منسجم و جدی است و با توجه به تغییرات دولت جدید، کار با مدیران جدید آغاز شده است. ام.

ابوترابی فرد تصریح کرد: با مذاکرات انجام شده به این نتیجه رسیده ایم که در مناطق تهران شورای فرهنگ عمومی و امر به معروف و نهی از منکر با حضور نهادهای فعال فرهنگی و اجتماعی و مدیران مسئول تشکیل شود. و جریان های فرهنگی انقلابی و مردم در این مناطق فعال هستند.» شکل بگیریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی تهران بیان کرد: شکل گیر شورای فرهنگ عمومی و مشاهیر عرصه های مختلف استان و شهر تهران در حال ارتقای سطح نفوذ شورای فرهنگ عمومی در تهران هستند. Mi ببخش و انشاالله ببینیم اتفاقات خوب می افتد.

دکمه بازگشت به بالا