عمومی

کتاب‌خوانی رشد فرهنگ حیات اجتماعی جوانان را به دنبال دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام رضا کیانی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: میراث فرهنگی تمدن اسلامی در ادوار مختلف تاریخ مملو از کتاب ها و آثار بزرگانی است که روحیه ایمان و رشد و حرکت را در جامعه اسلامی آن تعمیق بخشیده اند. و تمدن در تاریخ و امروز نیز ادامه دارد، نهضت بزرگ تمدن اسلامی، گسترش فرهنگ تولید کتاب و کتابخوانی می تواند در تعمیق حرکت جامعه اسلامی به سوی پیشرفت مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه تشویق مردم به ویژه جوانان به کتابخوانی و ایجاد شور و نشاط و عادات مطالعه موجب تقویت بنیان های فرهنگی و دینی جامعه در مسیر رشد و تعالی می شود، افزود: کتابخوانی و خودسازی با کتاب باعث بهبود شخصیت جوانان می شود. و تک تک افراد جامعه به زیبایی و زیبایی فرهنگ عمومی جامعه منجر می شود.

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش هوانیروز گفت: با توجه به طرح های فرهنگی (مصباح) ارتش جمهوری اسلامی ایران و اهدای جوایز به یکی از این طرح ها برای گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین کارکنان ارتش و خانواده های آنان در طول سال هفته کتاب، برنامه بازدید از دانش آموزان و سربازان وظیفه در این مرکز. کتابخانه های اصفهان گسترش می یابد.

وی همچنین برپایی نمایشگاه کتاب برای کارکنان و خانواده های این مرکز را از دیگر برنامه های این مرکز برشمرد. تحصیلات هوانیروز خطاب به هفته کتاب گفت: مسابقه گسترده کتابخوانی بین سربازان و دانش آموزان برگزار و از کتابخوان های برتر تجلیل می شود.

دکمه بازگشت به بالا