عمومی

اعتلای کتاب و کتابخوانی نشان از رشد فرهنگی یک جامعه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، فاطمه محمد بیگی صبح دوشنبه با فراه قربانی ، اولین کتابخانه در استان دیدار کرد که بخشی از خانه وی به عنوان محل کتابخانه است. دارالعباس شهر شریفیه در دسترس اداره كتابخانه است از مردم شهر البرز اظهار داشته ، روشنگری است. توسعه كتابخانه هکتار برای گسترش فضای فیزیکی کتابخانه تنها با بودجه دولت نمی توان تکیه کرد هکتار و تأمین منابع و تجهیزات ، حضور اهدا کنندگان را بسیار کارآمد و ستودنی می کند.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره کرده اند و امروز ما باید فرهنگ هنری هدیه را به یک رویکرد نهادینه شده و با استفاده از ابزارهای صحیح مانند مدیریت صحیح هدایا ، اطلاع رسانی به مردم و آموزش مردم در مورد فواید هدیه تبدیل کنیم.

مدیر کل کتابخانه از ژنرال استان قزوین با اشاره به سنت خوب وقف اظهار داشت: علاوه بر پرورش روح انسان ، سنت خوب وقف موجب تسکین رنج انسان ، تقویت روحیه همبستگی و سازندگی در جامعه خواهد شد.

وی کتابخانه را به یک عمل خوب و یک سنت خوب و دلپذیر از جمله موارد دیگر اختصاص داد الصالحات او می دانست و می گفت: با اختصاص دادن پاداش فراتر از آن و پاداش فراوان و نام خوب و جاودانگی وقف را به ذهن می آورد.

محمد بیگی اظهار داشت: یکی از مزایا و ویژگی های وقف در بعد فرهنگی توسعه کتابخانه است هکتار و این مراکز اطلاعاتی است که این اطلاعات مهم را برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین افراد و به تبع آن کتابخانه فراهم می کند. دارالعباس شریفیه نمونه ای از کتابخانه سلام این مبتنی بر سنت خوب وقف است.

فرح قربانی ، اولین کتابخانه دار استان ، به املاک خود مکانی برای ارائه خدمات فرهنگی داد ، جایگاه والایی در بین وقفین آنها این استان را دارند.

این مکان به مدت 6 سال به طور مداوم توسط ساکنان شهر اشغال شده است شریفیه خدمات فرهنگی ارائه می دهد.

در این جلسه ، رئیس بخش کتابخانه از شهرستان البرز و رئیس شورای شهر شریفیه آنها نیز حضور داشتند. از زحمات قابل تقدیر این بانوی خوب در استان قدردانی شد.

دکمه بازگشت به بالا