عمومی

نتایج مثبت امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه احساس شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام محمدحسین قابلیت تکلم گفتن وی با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: فعالیتهای انجام شده توسط ستاد سیستان و بلوچستان در زمینه ترویج فضیلت و نهی از فضیلت قابل تقدیر است و قابل ستایش است که طبق گزارشات دریافتی ، سیستان و بلوچستان در زمینه ارتقاء فعالیتهای فضیلت و نهی از فضیلت نسبت به استانهای دیگر در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

معاون امور استانها در ستاد فرماندهی معروف و وی افزود: نکته قابل توجه این است که نتیجه فعالیت ستاد برای امر به معروف و نهی از منکر در کشور باید به گونه ای باشد که مردم راه درست هشدار و مطالبه گری را داشته باشند. سلام حقوق شهروندی آنها را در چارچوب قانون و مقررات بیاموزید و از تابعیت ، مذهب و اعتقاد خود برخوردار شوید.

وی با طرح این سال که خروجی و نتیجه فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر چیست و گفت: برای دستیابی به نتیجه مطلوب و نهادینه شدن و اجرای م effectiveثر .ریضتین لازم است یک نظرسنجی دقیق در بین لایه های استان انجام شود تا بدانیم چند درصد مردم به یادآوری های زبانی اعتقاد دارند.

حجت الاسلام توانایی ادامه داد: پس از انجام نظرسنجی ، باید بررسی کنیم که آیا این هشدارها پس از نهادینه شدن هشدارهای شفاهی ، آیا این هشدارها باعث حذف یا کاهش منکرات در جامعه شده است ، آیا اعضای شوراها مشهور هستند یا خیر. و آنها توانسته اند در محل کار خود امتناع کنند فریتین به گونه ای عمل کنید که آثار فعالیت های آنها ملموس باشد.

وی گفت: در سیستان و بلوچستان فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوب است اما ثبت فعالیت شوراهای ادارات و نهادهای استان با وجود اینکه فعالیت های خوبی در سازمان مربوطه ضعیف است و ما امیدواریم که این روند در دولت جدید تغییر کند. “

معاون امور استان ها با اشاره به سخنان رئیس جمهور درباره راه اندازی راهنمای رهبران در ستاد برای اتحاد خیر و منع شرارت گفت: اجرای این اقدام باعث افزایش عزت نفس و رضایت مردم می شود. مندی شهروندان رشد قابل توجهی نسبت به عملکرد سیستم خواهند داشت و علاوه بر این باعث می شود ما به اصل اهمیت ندهیم و سوال مهم همه مسئولیت های ما به بهترین نحو و با حمایت دولت محقق می شود.

دکمه بازگشت به بالا