عمومی

رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی تخلف انتخاباتی است

با توجه به شبکه اطلاع رسانی برای شبکه های خبری

دکتر. ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ، در برنامه کلی امشب یومیر در مورد مسئولیت نامزدها در رعایت دستورالعمل های بهداشت انتخاباتی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری ، رئیس ستاد مرکزی و استان ها و خود نامزدها مسئولیت مطابقت با پروتکل های بهداشتی آنها مسئول عدم رعایت قوانین هستند.

حریرچی با اشاره به اینکه هر مرکز اخذ رأی و سخنرانی در اماکن بسته ممنوع است افزود: در انتخابات شوراهای اسلامی ، مجلس شورای اسلامی و کارشناسان مدیریت ، نامزد مسئول رعایت پروتکل های بهداشتی است و مسئول عدم رعایت آن است. ” خواهد بود.

معاون وزیر بهداشت همچنین با اشاره به اینکه تعداد مرگ های ناشی از تاج در جهان به 3.5 میلیون نفر رسیده است ، گفت: در بیشتر استان های کشور قله چهارم را ترک کرده ایم و اگر برخی از گروه ها این تعطیلات را نقض نکنند در 4 و 5 ژوئن ، روند نزولی ادامه دارد. “می خواهم.

حریرچی گفت: 8 شهر در جنوب و جنوب شرقی کشور قرمز رنگ هستند ، به همین دلیل ما نگران هستیم که هیچ روند نزولی در این مناطق مشاهده نشده باشد ، در حالی که ویروس های هند و آفریقا احتمالاً از جنوب و جنوب شرقی وارد می شوند. ”

وی با اشاره به این نظریه که ویروس کرونا باعث جهش های اساسی شده است ، گفت: “خبر خوب این است که اکثر واکسن ها علیه اکثر جهش های ویروس کرونا کار می کنند.”

حریرچی گفت: “ما تاکنون 3 میلیون و 141 هزار واکسن تزریق کرده ایم.” “واکسن ها کنترل می شوند و هر واکسن شماره ای دارد که با کد شخصی که واکسن دریافت می کند مطابقت دارد و پوسته آنها نیز جمع آوری می شود.”

معاون وزیر بهداشت در مورد خطرات قطعی برق نیز توضیح داد: مشکلی در این زمینه وجود ندارد و همه بیمارستان ها دارای برق اضطراری هستند و زنجیره سرماخوردگی از قبل برای ذخیره سازی تا تزریق واکسن آماده شده است.

دکمه بازگشت به بالا