اجتماعی

لزوم رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در فصل سرما

سرپرست معاونت حراست شهر تهران بر رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی در آغاز فصل سرما تاکید کرد.

به گزارش یومیر، محسن نایبی وی در پایان این نشست در ستاد کرونا در استان تهران گفت: بر اساس آمار ارائه شده در جلسه، وضعیت نسبت به هفته گذشته بهتر شده و روند کاهشی آمار ادامه داشته است. امیدواریم تا آغاز فصل سرما آمادگی لازم را برای ادامه این روند کاهشی در تعداد بستری ها و فوتی ها داشته باشیم.

وی افزود: تعداد مراجعه کنندگان برای واکسیناسیون در وضعیت خوبی است و عملاً اراده جدی برای تحقق اهداف پیش بینی شده در واکسیناسیون شکل گرفته است. از تمامی کسانی که واکسن دریافت نکرده اند تقاضا داریم هر چه سریعتر برای دریافت واکسن به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

وی گفت: بر اساس آمار ارائه شده درصد زیادی از بستری ها و فوتی ها مربوط به افرادی است که واکسن دریافت نکرده اند. بنابراین باید به طور جدی به این موضوع توجه داشته باشند.

سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران در بخشی دیگر از سخنان خود درباره رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: آمار ارائه شده در این خصوص در جلسه امروز نشان داد که رعایت پروتکل ها مهم است اما رعایت نمی شود. همانطور که ما می خواهیم بدون شک اجرای رویه ها در همه زمینه ها باید در دستور کار شهروندان قرار گیرد. بنابراین رعایت فاصله فیزیکی، پوشیدن ماسک و عدم تشکیل مجالس باید در دستور کار همه افراد جامعه باشد. بدون شک شروع سرماخوردگی می تواند نکته قابل توجهی در ارائه پروتکل های بیشتر باشد تا روند کاهشی آمارها قطع نشود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا