ورزشی

خیال راحت دوومیدانی از المپیک

به گزارش خبرگزاری یومیر؛ هاشم سیامی که به استان آذربایجان غربی سفر کرده است ، گفت: “سهمیه احسان حدادی و حسن تفتیان برای حضور در المپیک تکمیل شده است و با توجه به موقعیت مکانی وی ، مهدی پیرجهان احتمالاً مسافر المپیک خواهد بود. ما برای سایر ورزشکاران در این رشته تکنوازی برگزار می کنیم.

وی گفت: با توجه به پیشرفت مسابقات قهرمانی آسیا که در ماه مه سال 1400 در چین برگزار شد و بازی های المپیک ، 12 ورزشکار و مربی در اردوی کیش ، بهنام شیری و حسن تفتیان در اردوی تهران و سجاد هاشمی در ترکیه حضور دارند. و احسان حدادی ، بعدا پرتابگر دیسک کشورمان. ” وی از روز شنبه به همراه مربی آمریکایی خود از نظر جراحی و مربیگری در کیش به سر می برد تا خود را برای مسابقات آینده آماده کند.

رئیس انجمن دو و میدانی با اشاره به پرداخت کمک هزینه ماهیانه ورزشکاران ملی و کمک هزینه های ملی از طریق هیئت های استانی گفت: این انجمن در تلاش است تا از طریق آموزش و حمایت از ورزشکاران زیر تاج ورزش استعدادها را برنامه ریزی کند و امیدواریم با کمترین نگرانی در مسابقات باشیم. بیایید غرور را در آینده ببینیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره سفر خود به آذربایجان غربی نیز گفت: در این سفر 2 روزه که چهارمین سفر استانی است علاوه بر دیدار با ورزشکاران و برگزاری جلسه سالانه و بازدید از امکانات ارومیه ، بوکان و مهاباد با استاندار ، ورزشکار و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در دیدار و قول حمایت بیشتر از مادر ورزشکاران و ورزشکاران ، و با توجه به اینکه ارومیه مرکز این استان مرکز پرتاب چکش است ، اکنون علی مرادی در رده سنی بزرگسالان و سهند نوری را در جوانان آماده می کند رده سنی برای مسابقات آینده.

258 41

دکمه بازگشت به بالا