ورزشی

استکی: در بوکس مشکل داوری داریم/ نمی‌خواهیم در المپیک فقط شرکت کننده باشیم

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: در المپیک ، مشکل ما قزاق نیست ، بلکه مشکل داوری داریم.

به گزارش یومیر ، علیرضا استکی درباره کسب سهمیه المپیک توکیو گفت: اگر قهرمانی فرانسه لغو نمی شد ، ما با پنج تا شش سهمیه به المپیک اعزام می شدیم ، اما اکنون با دو نفر می رویم که هر دو بوکسورهای ماهر ، و ما به المپیک امیدواریم. “بهترین باشید.

وی با بیان اینکه ازبکستان و قزاقستان رقبای اصلی ایران در المپیک هستند ، تأکید کرد: “در میان شش نفر برتر جهان چهار آسیایی حضور دارند. در اردن ما قزاق ها را شکست دادیم.” ما دو باخت و دو برد داشتیم که این یک باخت نزدیک بود. ما در بوکس مشکل داوری داریم و نه بازیکن قزاقستان. آنها لابی قوی دارند و فدراسیون جهانی در دست آنها است. ما در ارتش ازبکستان چیزی کم نداشتیم ، اما بهتر بودیم ، فقط آنها پشتیبانی خوبی دارند. تمام هزینه های آنها رایگان است و هیچ نگرانی مالی ندارند. امیدوارم طرحی در همه زمینه ها تهیه شود تا قهرمانان ما نیز نگرانی مالی نداشته باشند. البته ما در زمان حضور صالحی امیری نگران نبودیم و همه چیز نسبتاً خوب بود. امیدوارم در المپیک بدرخشیم.

استکی در پاسخ به این سedال که چقدر خوش شانس بود که در المپیک مدال گرفت ، گفت: “من آنقدر روحیه دارم که نمی خواهم فقط یک شرکت کننده باشم. با حضور من در تیم ملی در دو سال گذشته ، برای کسب مدال جهانی به جام جهانی رفتیم ، سپس ترکیه را شکست دادیم ، در اردن سه سهمیه گرفتیم و آنها دو بار به ما دادند. سپس در کرونا غذا خوردیم و بعد از آن اردوهای خوبی داشتیم. ما در مسابقات قهرمانی آسیا نیز خوش درخشیدیم. جدا از بحث در مورد مدال ، سبک ملی به گونه ای بود که دیدگاه ها درباره بوکس ایران تغییر کرد. ما برای گرفتن بهترین عملکرد فنی و جسمی به توکیو می رویم ، اما در نهایت همه چیز در دست خداست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا