عمومی

کار سخت تیراندازان در المپیک ۲۰۲۰

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی یومیر ،

جواد فروغی در برنامه نبض ورزش گفت: “بسیاری از کشورها با تمام توان در جام جهانی هند شرکت کرده اند و انتظار می رود 4 تا 6 تیرانداز در فینال المپیک شرکت کنند.” و این نشانه سطح بالای رقابت است.

کلاه تیراندازی افزود: از نظر فنی و کیفی ، مسابقات تیراندازی در طول جام جهانی هند قابل قبول بود.

فروغی اظهار داشت: برخورد مقامات هندی با پاسپورت ایرانی اصلا خوب نبود و حتی پاسپورت را جلوی چشم ورزشکاران ایرانی انداختند! من از مسئولان وزارت امور خارجه می خواهم این موضوع را پیگیری کنند.

تیم ملی تیراندازی گفت: “ما قطعاً در المپیک 2020 توکیو با یک کار دشوار روبرو هستیم و امیدوارم در المپیک نتیجه خوبی بگیریم.”

گلنوش صبغت اللهی ، ملی پوش تیراندازی گفت که مسابقات تیراندازی در هند از سطح بالایی برخوردار است. وی گفت: “در طول مسابقات 5 بار از ورزشكاران تست تاج استفاده شد.”

علی دادگر ، رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: تیم ملی تیراندازی در مسابقات جام جهانی هند توانست در سال 1400 اولین مدال طلا و نقره و در مسابقات تیراندازی اولین سهمیه المپیک را کسب کند.

وی با بیان اینکه 53 کشور با بیش از 280 ورزشکار در این مسابقات شرکت کردند ، افزود: تیم تیراندازی ایران با کسب 6 سهمیه المپیک 2020 توکیو از نظر کسب سهمیه در بین فدراسیون های موفق بوده است.

دکمه بازگشت به بالا