ورزشی

تلاش والیبالیست‌های ساحلی برای کسب سکو در المپیک

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان گفت: تلاش ما این است که پس از صعود به جمع 8 تیم برتر بر سکوی المپیک باشیم.

به گزارش خبرگزاری یومیر اعزامی به برزیل، فریدون الهامی اظهار کرد: مسابقات والیبال ساحلی با حضور 17 تیم در شهر کاسیاس دوسول برزیل برگزار می شود که تیم ایران تاکنون موفق شده تیم های آلمان و استونی را شکست دهد و امروز در ساعت 13:00 به پایان رسید. 13:30 برای رسیدن به جمع 8 تیم برتر به وقت محلی با تیم ژاپن مسابقه می دهیم.

وی در ارزیابی وضعیت تیم ایران گفت: به دلیل اینکه هر روز یک مسابقه برگزار می شود، بازیکنان فشار زیادی ندارند و پس از پایان فاز ابتدایی 2 روز تعطیلی داریم که فرصت خوبی برای آمادگی بهتر است. بازیکنان در طول بازی های المپیک.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی افزود: بازیکنان با توجه به اینکه قبل از شروع مسابقات 3 جلسه تمرینی در شهرک کاشیاس دوسول پشت سر گذاشتند، وضعیت خوبی دارند و وضعیت هر دو بازیکن رضایت بخش است.

الهامی افزود: تیم ایران در دوره قبلی والیبال ساحلی در المپیک نتایج خوبی کسب نکرده بود اما این دوره با پیشرفت خوب بازیکنان نسبت به دوره قبل آمادگی بهتری دارد و تمرکز ما کسب بهترین نتیجه در برزیل است. المپیک.”

وی خاطرنشان کرد: در این مدت بیشتر کشورها با دو تیم به رقابت می پردازند که برای آنها یک نکته مثبت است اما بازیکنان ما نیز سعی می کنند رقابت خوبی را برای کسب بهترین نتیجه به نمایش بگذارند.

الهامی یکی از مشکلات این دوره از بازی ها را برگزاری مسابقات داخل سالن عنوان کرد و افزود: با توجه به سردی هوا و بارندگی های پی در پی مسابقات والیبال ساحلی در داخل سالن برگزار می شود که کیفیت بازی ها را تحت تاثیر قرار داده است. امیدوارم بازی های بیشتری داشته باشیم باید طوری باشد که بتوانیم مسابقات فضای باز برگزار کنیم.

وی گفت: جمهوری چک، آلمان، ایتالیا و اوکراین حریفان اصلی ما هستند و سعی می کنیم با آنالیز فیلم های بازی های آنها برای مسابقات آینده که حساسیت بیشتری دارد آماده شویم.

الهام بخش برای این سوال که چقدر امید به بردن سکو دارید؟ وی افزود: هر دو بازیکن ما جزو بهترین های والیبال ساحلی هستند اما پیش از مشخص شدن حریفان بعدی ایران پیش بینی سختی است اما در این فصل شرایط بهتری داریم و امیدواریم والیبالیست های ساحلی کشورمان شگفتی ساز شوند.

وی در نهایت از پیشنهاد میزبانی مسابقات والیبال ساحلی آسیا به فدراسیون آسیا خبر داد و گفت: در صورت موافقت فدراسیون آسیا تصمیم می گیریم امسال مسابقات والیبال ساحلی آسیا را در ایران میزبانی کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا