ورزشی

دومین برد والیبالیست‌های نوجوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیا مرکزی

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با شکست سریلانکا در سومین روز این رقابت ها به مقام قهرمانی لیگ ملت های آسیای میانه دست یافت.

به گزارش یومیر، مسابقات والیبال لیگ ملت های آسیای میانه از سوم آذرماه به همت لاهور پاکستان با حضور پنج تیم از کشورهای پاکستان، ایران، بنگلادش، افغانستان و سریلانکا آغاز شده و تا هشتم آذرماه ادامه دارد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در سومین روز از این رقابت ها و در دومین دیدار خود به مصاف سریلانکا رفت و با شکست 3 بر صفر این تیم در جدول رده بندی قرار گرفت.

در این دیدار شاگردان محمد وکیلی در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 8 و 29 بر 27 حریف خود را شکست دادند و با دو برد و شش امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند.

تیم ملی جوانان ایران فردا (یکشنبه 15 آذرماه) در سومین دیدار خود از ساعت 16:30 به مصاف بنگلادش می رود.

مهدی جلوه (کاپیتان)، طاها بهبود نیا، عمران گوجیلی، امیرعلی دوالی، امیرمحمد گل زاده، پوریا حسین خانزاده، امید ساقلی، محمدرضا الجلیل، سید متین حسینی، فربد حق شناس، آرین محمودین مرجدین محمودین، ارین محمودین مرجد، ارین محمودین، آرین ، سمفتیان، مهبید، مرادی، 14 بازیکن بین المللی. ایران در این مسابقات شرکت می کند.

امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، حسام الدین نایج و امان نظرزادقلی دوجی (کمک مربی)، محمد معین وکیلی (آنالیزور) و محمدمهدی آذرمهری (درمانگر) تیم ملی را در این مسابقات همراهی می کنند.

این مسابقات در یک گروه برگزار می شود و پس از مرحله مقدماتی تیم های اول و دوم جدول به دیدار فینال و تیم های سوم و چهارم به دیدار رده بندی راه پیدا می کنند.

در دومین دیدار امروز نیز تیم های بنگلادش و افغانستان که تاکنون پیروز نشده اند، از ساعت 16:30 به مصاف یکدیگر می روند.

تیم ملی والیبال پاکستان که امروز استراحت می کند با دو برد و شش امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

نتایج روز اول و دوم این رقابت ها به شرح زیر است:

پاکستان 3-بنگلادش صفر

ایران 3 – افغانستان صفر

بنگلادش 2 – سریلانکا 3

پاکستان 3 – افغانستان 1

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا