ورزشی

نتایج روز سوم مسابقات والیبال قهرمانی آسیا/ فرار استرالیا از شکست مقابل چین

به گزارش شفاف ، آخرین روز مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا امروز (سه شنبه) با هشت دیدار به میزبانی شهر چیبا در ژاپن پیگیری شد. تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود در این زمان از ساعت 05:00 به وقت ایران به مصاف پاکستان رفت.

در این دیدار تیم ملی والیبال ایران با نتیجه سه بر صفر پاکستان را با نتیجه 25 بر 20 ، 25 بر 19 و 25 بر 15 شکست داد تا با سه برد پیاپی و 9 امتیاز به عنوان تیم برتر گروه B به مرحله بعد صعود کند. به

در دیگر دیدارهای روز سوم مسابقات ، تیم ملی استرالیا به مصاف چین رفت. استرالیا که 2-1 از چین عقب بود ، می تواند به بازی بازگردد و چین را شکست دهد.

نتایج سومین روز مسابقات قهرمانی آسیا:

پاکستان 0-3 ایران

کویت 3 – ازبکستان

قطر 3-0 بحرین

قزاقستان 0-3 عربستان

تایلند 3-1 هنگ کنگ

نوع 3 – 1 کره جنوبی

چین 2-3 استرالیا

ژاپن 3-0 هند

به گزارش شفاف ، تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی مردان آسیا فردا (چهارشنبه) استراحت می کنند و ادامه مسابقات از روز پنجشنبه پیگیری می شود. در مرحله دوم این مسابقات ، تیم های اول و دوم در چهار گروه مقدماتی در دو گروه E و F و تیم های سوم و چهارم در گروه های مرحله مقدماتی در دو گروه G و H با هم رقابت می کنند.

در دور دوم ، تیم ملی ایران به این ترتیب با تیم های پاکستان ، چین تایپه و کره جنوبی در گروه F هم گروه شد والیبال ایران برای صعود به مرحله بعد باید با کره جنوبی و چین تایپه بازی کند. مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور 16 تیم از 21 تا 28 سپتامبر در ژاپن پیگیری می شود.

دکمه بازگشت به بالا