حوادث

حکم حبس برای دو برگزار کننده عروسی در نمین اردبیل

اخبار آفتاب:

دادستان های نمین پیش از این اعلام کرده بودند که هرگونه تجمع به صورت عروسی و مراسم تشییع جنازه که باعث ویروس تاج می شود ، فعلاً ممنوع است.

براساس این گزارش ، با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

حبس برای دو برگزارکننده عروسی در نمین ، اردبیل

تعداد کشته شدگان و بستری شدن بیماران مبتلا به بیماری انسداد قلب و عروق در استان که در روزهای اخیر افتاد ، دوباره افزایش یافت ، به طوری که شب گذشته 9 نفر بر اثر بیماری انسداد قلبی درگذشت و 79 نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل آماری را برای بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا در استان نگران کننده خواند و خواستار مشارکت فعال شهروندان در کنترل این بیماری شد.

دکتر. شهرام حبیب زاده با هشدار شدید درباره عواقب عدم توجه شهروندان به مراقبت قلب و عروق قلب گفت: “تعداد بیمارانی که در بیمارستان بستری شده اند و از نظر بیماری قلبی به علت بیماری عروق کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری هستند بسیار زیاد و نگران کننده است.”

وی از تعداد کل بیماران بستری در استان اردبیل به دلیل بیماری عروق کرونا 398 نفر خبر داد و افزود: 67 نفر از این افراد تحت مراقبت های ویژه هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل افزود: از جمعیت عمومی استان خواسته شده است تا همکاری و رعایت پروتکل های بهداشتی را ادامه دهند تا به ارائه دهندگان خدمات درمانی در ارائه خدمات مناسب در دومین دوره اوج قله در استان کمک کنیم.

دکمه بازگشت به بالا