عمومی

ثبت ۳ فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در کرمانشاه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مهدی محمدی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طی 24 ساعت گذشته 41 مورد مثبت بیماری کرونا قلب در استان کرمانشاه پذیرفته شده است. آنها در کرونا ، استان کرمانشاه بستری هستند.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته 129 مورد سرپایی مثبت در استان کرمانشاه شناسایی و تعداد کل بیماران سرپایی مثبت در استان به 17996 مورد رسیده است.

رئیس ستاد کمیته اطلاع رسانی اداره تاجگذاری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد مرگ و میرهای ناشی از عفونت ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در استان سه مورد است که از این تعداد 2 مورد مربوط به کرمانشاه و یک مورد نیز کانگورو است.

وی گفت: با در نظر گرفتن مرگ و میر در 24 ساعت گذشته ، تعداد کل مرگ های ناشی از تاج در استان کرمانشاه از ابتدای شیوع بیماری تاکنون به 753 نفر رسیده است.

محمدی گفت: از ابتدای شیوع بیماری تاکنون 15 هزار و 175 نفر در استان بستری و 13 هزار و 738 نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

گفتنی است 138 بیمار جدید با مشکوک به علائم کرونا در 24 ساعت گذشته در بیمارستان های استان کرمانشاه بستری شده و 108 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شده اند.

دکمه بازگشت به بالا