اجتماعی

باید منتظر افزایش مبتلایان و وضعیت قرمز و خطر در استان بوشهر باشیم

یومیر / بوشهر دبیر ستاد مرکزی کرونا در استان بوشهر گفت: با شروع موج چهارم کرونا در کشور و همچنین افزایش تعداد بیماران در استان ، باید منتظر وضعیت قرمز و خطر در استان بوشهر باشیم.

سعید کشمیری با بیان اینکه تعداد بیماران بستری در بخش های عروق بیماری کرونا بیمارستان های بوشهر در روز جمعه 5 فروردین 1400 99 نفر است ، اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 33 بیمار جدید در بخش های عروق بیماری کرونا بوشهر بستری شده اند بیمارستانها. از این تعداد 8 مورد تاج مثبت تعیین می شود.

وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش های مراقبت ویژه بیماری کرونا ، افزود: 12 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند که 4 نفر از آنها در حالت حاد این بیماری بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد نتایج مرگ و میر ناشی از بیماری عروق بیماری کرونا قلب در استان بوشهر که تاکنون اعلام شده است ، گفت: خوشبختانه امروز هیچ مرگ و میر ناشی از بیماری بیماری کرونا قلب در استان بوشهر ثبت نشده است.

کشمیری اظهار داشت: خوشبختانه شب گذشته 21 بیمار در شرایط عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر مرخص شدند که از این تعداد 11 نفر مثبت بودند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به دلیل ویروس تاکنون 912 نفر جان خود را از دست داده اند ، خاطرنشان کرد: از مجموع مرگ و میرها 891 مورد تایید شده و 21 نفر مشکوک به ابتلا به این بیماری هستند.

دبیر ستاد مرکزی کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 22310 نفر در استان بوشهر به ویروس آلوده شده اند.

به گفته سعید کشمیری ، با آغاز چهارمین تاج گذاری در کشور و همچنین تعداد بیماران در این استان ، باید منتظر وضعیت قرمز و خطر در استان بوشهر باشیم.

وی توصیه کرد: از مردم شریف استان بوشهر می خواهم تا پایان تعطیلات نوروز در خانه بمانند و برای حفظ سلامتی و کمک به مدافعان بهداشت به پروتکل های بهداشتی پایبند باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا