عمومی

۳ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز کرونایی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مرکزی ، سید محمد جمالیان با اشاره به آخرین رنگ ها در شهرهای مرکزی در زمینه بیماری عروق کرونا قلب اظهار داشت: این رنگ ها نشان دهنده وضعیت نامطلوب بیماری در استان مرکزی و نشان دادن وضعیت خط مستقیم.

وی افزود: اکنون شهرهای خمین ، دلیجان و محلات در وضعیت قرمز قرار دارند و در این هفته دو شهر دلیجان و محلات نیز به این وضعیت اضافه شده اند.

دکتر. جمالیان با بیان اینکه بزرگترین شهرهای استان مرکزی نیز در حالت تاج نارنجی قرار دارند ، خاطرنشان کرد: 7 شهر اراک ، شازند ، فراهان ، تفرش ، ساوه ، زرندیه و .نداب آنها در موقعیت تاج نارنجی قرار دارند.

وی تاکید کرد: این روزها فقط دو شهر آشتیان و کمیجان در وضعیت زرد قرار دارند که نشانه خوبی برای استان نیست.

سرانجام ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: “با توجه به شرایط موجود و ظهور شهرهای قرمز و نارنجی ، مردم باید در تعاملات و فعالیت های اجتماعی خود جدی تر و هوشیارتر از گذشته باشند و بر هر مراسمی تاکنون نظارت کنند” از ازدحام جمعیت پرهیز کنید و سفرهای غیرضروری.

“اگر مردم از پروتکل های بهداشتی آگاهی نداشته باشند و پیک پنجم کرونا را جدی نگیرند ، روزهای بسیار دشواری در پیش رو خواهیم داشت و این نگرانی ما و کارکنان بهداشت و درمان را ایجاد کرده است و امیدواریم این روزهای سخت به “او گفت. بگذارید بشود.

دکمه بازگشت به بالا