اجتماعی

فوت ۲ بیمار کرونایی در خراسان رضوی/با این روند به‌ زودی وارد وضعیت قرمز می‌شویم

یومیر/ خراسان رضوی رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته 2 مورد فوت ناشی از بیماری عروق کرونا ویروس قلب داشته ایم، گفت: در صورت ادامه این روند افزایش بیماری های عروق کرونا ویروس قلب. ، به زودی وضعیت زرد ویروس کرونا را ترک کنید و به وضعیت قرمز بروید. خواهیم بود.

دکتر در گفت وگو با یومیر، محمد پهلوان: 1112 نفر طی 24 ساعت گذشته به مراکز گسترده خدمات بهداشتی درمانی منتخب و اورژانس کرونا مراجعه کرده اند که نسبت به 10 روز گذشته 2.5 برابر افزایش داشته است.

وی ضمن اشاره به رشد 50 درصدی پذیرش‌های جدید کرونا نسبت به 10 روز گذشته، گفت: در روز گذشته 120 بیمار جدید در مراکز درمانی استان پذیرش شدند که از این تعداد 107 مورد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است. همچنین ۲۵۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان پذیرش می‌شوند که از این تعداد ۲۱۰ نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند.

پهلوان ادامه داد: 43 بیمار مبتلا به کرونا در بخش تخصصی استان بستری هستند که 36 نفر از آنها از دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه شدت شیوع ویروس کرونا در بین شهروندان رو به افزایش است، تاکید کرد: مردم باید واکسیناسیون خود را تکمیل و نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند. دوز یادآوری در اسرع وقت رعایت نکات بهداشتی، پوشیدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی نیز از شیوع این بیماری جلوگیری می کند. در حال حاضر مراکز واکسیناسیون از نظر موجودی واکسن در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و انواع واکسن ها در این مراکز موجود است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا