ورزشی

تکلیف خروجی‌های پرسپولیس این هفته مشخص می‌شود

باشگاه پرسپولیس پس از جذب 5 بازیکن برای نقل و انتقالات تابستانی در نظر دارد اقدامات خود را برای توافق بر سر چند گزینه در هفته آینده و همچنین خروجی های باشگاه پیگیری کند.

حامد لک که جدایی قبلی اش از این باشگاه با جذب بیرانوند صورت گرفت، اولین خروج رسمی از پرسپولیس لقب گرفته است، در حالی که از دیگر گزینه های مطرح شده برای پایان همکاری با پرسپولیس (به صورت غیررسمی) نام هایی مانند علیرضا ابراهیمی، منوچهر صفروف وجود دارد. ، رامین رضاییان، علی شجاعی، سعید آقایی، رضا اسدی، حامد پاکدل، مهدی مهدی خانی، شیرزود تمیرف، محمد شریفی، احسان پهلوان، حامد پاکدل نیز به چشم می خورد.

نام های بزرگ و نام هایی که در نهایت باید دید، باشگاه بر اساس سیاست نقل و انتقالاتی خود با جذب نفرات مورد نظر خود چه تصمیمی در مورد آنها خواهد گرفت و شاید تغییراتی در لیست خروجی ها ایجاد شود.

* قطع همکاری باشگاه با رامین رضاییان با توجه به جذب دانیال اسماعیلی فر بی خطر به نظر می رسد، به خصوص که آنها در خط هافبک نیز با ترافیک مواجه هستند و احتمال تغییر پست برای یکی از آنها دور از دسترس به نظر می رسد.

*در قلب خط دفاعی با حضور پورعلی گنجی و تلاش برای جذب گئورگ ولسیانی باید دید باشگاه برای کاهش تعداد زیاد نفراتش در این پست چه اقدامی خواهد کرد. سیدجلال حسینی که مقدمات خروج از لیست و اضافه شدنش به فهرست کادرفنی افزایش یافته است تا جایگاه یکی از مدافعان کلیدی در این خصوص مشخص شود. با این حال باید دید باشگاه برای علیرضا ابراهیمی، وحدت حنان اف و فرشاد فرجی چه تصمیمی خواهد گرفت.

* با جدایی احتمالی رضا اسدی شاهد تغییری در این پست نخواهیم بود و پرسپولیس برای جذب یک هافبک دفاعی دیگر کاری از پیش نخواهد برد. به خصوص با حضور کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک، ترابی و حتی سروش رفیعی شرایط حضور در این پست را در طول فصل خواهند داشت.

* بیشترین ابهام در سمت چپ دفاع است. سعید آقایی هنوز با باشگاه به توافق مالی نرسیده و تنها برای جذب محمدمهدی احمدی تلاش کرده اند. علی شجاعی هم قطعا جدا شده و باید دید یحیی گل محمدی چه تصمیمی برای این اداره می گیرد.

*با اضافه شدن سروش رفیعی به خط هافبک پرسپولیس، باشگاه همچنان منتظر مشخص شدن وضعیت احسان پهلوان و البته سعید صادقی است.

* وضعیت خط حمله پرسپولیس هم بسیار مبهم است. مهدی مهدیخانی که قطعا به پایان همکاری خود با این باشگاه رسیده است و هنوز مشخص نیست که وضعیت مهدی عبدی و حامد پاکدل و همچنین شیرزد تمیرف پس از جذب مهاجم جدید چگونه خواهد بود. قطعا باید یک مهاجم دیگر از این تماشاگران را می دید.

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا