ورزشی

پنجره نقل و انتقالات داخلی پرسپولیس باز شد

به گزارش خبرگزاری یومیر ؛ به گزارش رسانه های رسمی باشگاه پرسپولیس ، این باشگاه با سرپرستی جعفر سمیعی و هیات مدیره موفق به تسویه بدهی داخلی به طلبکارانی شد که رای کمیته انضباطی یا تجدیدنظر به پرسپولیس را داشتند و داخلی آن را باز کردند. پنجره انتقال

به محض انتخاب سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ، روند تسویه حساب با طلبکاران داخلی و خارجی آغاز شد و باشگاه توانست با پرداخت بدهی به چند طلبکار خارجی از جمله ماریو بودیمیر و اینیگو والنسیا ، پرونده های بین المللی علیه این باشگاه را حل و فصل کند. علاوه بر این مشکل ، تسویه حساب با طلبکاران داخلی ادامه داشت و در این مدت پرونده های بدهی به بسیاری از شرکت ها و افراد مانند هیئت فوتبال استان تهران ، نوید کلانتری ، ابوالفضل درویشوند و … بسته شد.

سپس نوبت فرزاد حاتمی و رضا نورمحمدی ، کاپیتان های سابق سرخپوشان بود که حق خود را بپردازند و برای بستن پرونده شان تخفیف بگیرند.

در جدیدترین حرکت خود ، باشگاه همچنین با احمد کاظمی پور ، محمد کاظمی و محسن سیدی به توافق رسید. مهمترین رویداد اما حل و فصل با شایان مصلح و آدم همتی بود. دو بازیکنی که سابقه بازی و قهرمانی با پرسپولیس را داشتند. هر دو با تسویه حساب با تخفیف قابل توجه موافقت کردند و مطالبات آنها بسته شد.

با توجه به تسویه حساب با اشخاص مذکور ، باشگاه پرسپولیس می تواند خریدهای جدید خود را بدون هیچ گونه مشکل قانونی در هیئت فوتبال تهران ثبت کند. تسویه حساب با طلبکاران داخلی نیز توسط جمشید نورشرق ، رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به تصویب رسیده است.

باشگاه پرسپولیس از همکاری طلبکارانی که برای تسویه حساب به تیم محبوب خود تخفیف داده اند ، قدردانی و قدردانی می کند.

258 41

دکمه بازگشت به بالا