ورزشی

شکایت پرسپولیس از موسوی و پیگیری پرونده ترابی در کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری یومیر، در اواسط نیمه دوم دیدار تیم های پرسپولیس و نساجی، درگیری شدیدی بین ترابی و سیداحمد موسوی به وجود آمد و در نهایت علی صفایی که قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. بازی، هافبک قرمزها را از زمین مسابقه اخراج کرد.

حالا باشگاه پرسپولیس طی اطلاعیه ای از اقدام خود برای شکایت از سیداحمد موسوی خبر داده است.

بازیکن پرسپولیس در دیدار مقابل نساجی از بازی اخراج و از ادامه بازی محروم شد. با توجه به این موضوع امیدواریم پس از مشخص شدن مسائل برای اعضای کمیته انضباطی و اینکه آغازگر این اتفاقات فرد دیگری بوده، عمامه ای برای مسابقات پیش رو داشته باشیم.
البته باید منتظر باشیم تا کمیته انضباطی اتحادیه پس از اطلاع از مشکلات پیش آمده نظر خود را منتشر کند. به هر حال مهدی ترابی همیشه بازیکنی پرهیز از تقابل و درگیری بوده است و سابقه او در این زمینه روشن و روشن است و در این مورد نه تنها شروع کننده بود، بلکه در طول مسابقه سعی می کرد نشنود و نبیند. حرف و عمل بازیکن تیم حریف باید جلوی اتفاقات را می گرفت و شاید اگر داور متوجه بدرفتاری ها و توهین ها می شد و بازیکن خاطی را به بیرون از زمین می فرستاد، اتفاقات زیر رخ نمی داد.

البته باشگاه پرسپولیس از احمد موسوی بازیکن مازندرانی تیم نساجی به دلیل رفتار غیر فوتبالی با بازیکن پرسپولیس شکایت خواهد کرد و بازی را به این اتفاقات کشاند. در این میان البته باید به رفتار مودبانه و اخلاقی سرمربی نساجی مازندران نیز اشاره و تشکر کرد. در عوض داور مسابقه که گویا متوجه رفتار بازیکن مورد نظر نشده بود، بازیکن اشتباهی را از زمین بیرون کشید و با بیرون آمدن موسوی از زمین، خود بازیکن را دلیل تعویض عنوان کرد.

مهدی ترابی که تا تصمیم بعدی کمیته انضباطی محروم است، آنقدر بازیکن متواضع است که حتی پس از پایان مسابقه نیز از پاسخگویی به سوالات برخی از هم تیمی هایش که از توهین های صورت گرفته بی اطلاع بودند، طفره رفت. در این میان جای تاسف است که ترابی تمام توهین ها را شنید و در آن صحنه بازیکن حریف شروع به حمله فیزیکی کرد که شاهدان و تماشاگران شاهد آن بودند و باز هم توسط داور جریمه شد. این در حالی است که داور اصلا در میان جمعیت نبود و مهدی ترابی با بازیکنی که به او فحاشی کرده بود صحبت کرد.

نکته آخر و مهم این است که در فیلم اختصاصی باشگاه پرسپولیس از رفتار خطی نساجی پس از اخراج، پس از تکرار یک حرکت زننده و غیراخلاقی در مقابل دوربین عکاسان، وی به صراحت می گوید که او آغاز کننده درگیری ها بوده است. این فیلم به همراه سایر مستندات باشگاه پرسپولیس به این شکایت پیوست و به کمیته انضباطی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید:

251254

دکمه بازگشت به بالا