استان ها

تشریح خدمات موکب حضرت علی اکبر(ع) ورامین در کربلای معلی در ایام اربعین

یومیر/تهران مسئول موکب حضرت علی اکبر(ع) شهرستان ورامین با اشاره به فعالیت های این موکب از اسکان بیش ۴ هزار زائر خبر داد و گفت: در این موکب اسکان برای خانم‌ها و آقایان با ظرفیت ۴۰۰۰ نفر با امکاناتی از جمله حمام ، سرویس بهداشتی و خدمات رفاهی جهت استراحت زائران برقرار می‌باشد.

به گزارش یومیر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا افشار مسئول موکب حضرت علی اکبر(ع) شهرستان ورامین در گفتگو با خبرنگار یومیر در خصوص فعالیت این موکب در کشور عراق و شهر کربلای معلی در ایام اربعین حسینی امسال خاطر نشان کرد: این موکب با مجوز ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و نام مبارک حضرت علی اکبر(ع) و در شهرستان ورامین کار خود را برای اربعین حسینی و خدمت به زائرین آقا اباعبدالله الحسین(ع) از چندی پیش آغاز کرده است. 

وی ادامه داد: موکب حضرت علی اکبر(ع) شهرستان ورامین در ایام اربعین در شهر کربلا ، جنب میدان بلدیه با تعداد ۵۰ نفر خادم و وعده‌های پذیرایی صبحانه ، ناهار و شام از تاریخ ۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ به مدت ۱۰ روز فعالیت می‌کند. 

حجت الاسلام والمسلمین افشار عنوان کرد: در این موکب اسکان برای خانم‌ها و آقایان با ظرفیت ۴۰۰۰ نفر با امکاناتی از جمله حمام ، سرویس بهداشتی و خدمات رفاهی جهت استراحت زائران برقرار است. 

این مقام مسئول گفت: موکب حضرت علی اکبر(ع) شهرستان ورامین با کمک و همیاری خیرین و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در این ایام فعالیت می‌کند و کاملاً مردمی است و به صورت هیات امنایی فعالیت می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا