اجتماعی

زائران برای بازگشت به کشور عجله نکنند/تداوم ارائه خدمات موکب‌های ایرانی بعد از اتمام روز اربعین

مدیرعامل اربعین حسینی اعلام کرد: زائران ایرانی سه تا چهار روز پس از اتمام اربعین حسینی به خدمات رسانی به زائران ادامه می دهند.

به گزارش یومیر ، امید کوثری فر با بیان اینکه در ابتدا قرار بود از شش فرودگاه این کشور پروازهایی به عراق انجام شود تا زائران اربعین حسینی منتقل شوند ؛ با این حال ، با توجه به افزایش متقاضیان سفر در سایر فرودگاه های کشور که امکان پرواز وجود داشت ، امکان پرواز به عراق وجود داشت ، وی اظهار داشت: به عنوان مثال ، در ابتدا پرواز از کرمان به عراق برنامه ریزی نشده بود ، اما این این گزینه در برخی از استانهای شمالی مانند گیلان ، مازندران و گلستان ارائه شده است.

وی همچنین با بیان اینکه بر اساس آخرین مشاهدات انجام شده در ایرلاین های معرفی شده و مشخص شده ، قیمت بلیط هواپیما به نجف بر اساس قیمت مصوب فروخته شده و هیچگونه تخلفی از سوی این ایرلاین ها منتقل نشده است ، افزود: لازم به ذکر است که نجف Airport این یک فرودگاه خصوصی است و اجازه پروازهای بیشتر را نمی دهد.

کوثری فر از زائران اربعین حسینی خواست در ساعات اوج بازگشت خود را انتخاب نکنند زیرا این امر مشکلاتی از جمله کمبود پروازها را ایجاد کرده است. مطابق برنامه پرواز تنظیم کنید تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

مدیرعامل ستاد مرکزی اربعین حسینی در یک برنامه رادیویی اظهار داشت: زائران می توانند چند روز پس از پایان اربعین به کشور بازگردند و در این زمینه برای بازگشت به کشور عجله نکنند. اعتقاد بر این است که موکب های ایرانی سه تا چهار روز پس از پایان اربعین به خدمات رسانی به زائران ادامه خواهند داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا