فرهنگ و هنر

فراخوان مشارکت در خرید زمین و برپایی موکب مسجد مقدس جمکران

یومیر/قم مسئول موکب مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه این موکب از اربعین سال 94 در جاده نجف به کربلا برپا شده و خدمات رفاهی و فرهنگی زیادی به زائران اربعین ارائه کرده است. وی از برنامه ریزی برای خرید زمین موکب با مشارکت خیرین و همه عاشقان امام زمان (عج) با هر توان مالی خبر داد.

حجت الاسلام سید مهدی هاشمی زاده، مدیر موکب مسجد مقدس جمکران امروز 10 مرداد در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال نیز تعداد زیادی از زائران از سراسر جهان به زیارت اربعین می روند، گفت: خیر. هر کجا که در این مسیر پرچمی به اهتزاز درآید، یادبود صاحب این پرچم خواهد بود و با توجه به اینکه مسجد مقدس جمکران دارای صفت خاصی به حضرت ولی عصر (عج) است، تصمیم گرفتیم این مکان مقدس دارای مکان ثابتی باشد. در مسیر نجف به کربلا نه تنها در ایام زیارت اربعین بلکه در طول سال به ارائه خدمات به زائران می پردازد.

وی ادامه داد: از این رو تصمیم بر این شد که در کنار خیرین، عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در این مسیر درخشان، یک قطعه زمین خریداری کنیم تا پس از سال ها دوری به دلیل ویروس کرونا، بتوانیم حضور موثری در مراسم اربعین حسینی داشته باشیم.

مدیر موکب مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه همه عاشقان حسینی می توانند با تمام توان مالی در خرید زمین موکب مشارکت کنند، گفت: خیرین می توانند در ثواب خرید زمین و ایجاد موکب مشارکت کنند. آنها در مسیر نجف – کربلا منتظر امام زمان عج الله فرجه بودند. وجه خود را از طریق درگاه رسمی پرداخت آنلاین مسجد مقدس جمکران https://b2n.ir/x95816 واریز کنید.

هاشمی زاده با اشاره به اینکه موکب مسجد مقدس جمکران از سال 1393 در جاده نجف به کربلا برپا شده و طی سال های گذشته خدمات متنوع فرهنگی و رفاهی را به زائران اربعین ارائه کرده است، ابراز داشت: با توجه به استقبال زائران از مسجد مقدس – موکب در کنار با توجه به اینکه برنامه اصلی جمکران امسال آماده سازی زمین برای موکب است، در کنار آن برنامه ریزی برای ارائه خدمات فرهنگی، رفاهی و خدماتی نیز در دستور کار موکب امام منصور قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مراحل تملک زمین تا زمان اعزام خادمان و برپایی موکب در اربعین و خدمات ارائه شده در طول سال به صورت مستمر به اطلاع مردم خواهد رسید، گفت: سایت موکب به آدرس mokeb. jamkaran .ir سایت مسجد حرم جمکران به آدرس Jamkaran.ir و صفحات این مکان مقدس در فضای مجازی و همچنین شماره تلفن 02531320 راه های ارتباطی با مسئولین موکب و اطلاع از اخبار و اطلاعات و نیازهای موکب با امام منصور.

مسئول موکب مسجد مقدس جمکران تاکید کرد: اربعین پایه و اساس ظهور است و امیدواریم با برپایی این موکب بتوانیم نام و یاد امام زمان (عج) را بیش از پیش در دل عاشقان و عاشقان اهل بیت زنده کنیم. آل بیت (ع).

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا