اجتماعی

تشکیل موکب “سلیمانی” وزارت رفاه/امکان استفاده از خدمات وزارتخانه در این موکب

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل موکب سلیمانی این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش یومیر، محمد چکشیان در این باره اظهار داشت: موکب سلیمانی در این وزارتخانه از 13 تا 16 دی ماه از ساعت 15 الی 20 در پارک دانش آموزی تهران برگزار می شود.

وی هدف از تشکیل و راه اندازی موکب سلیمانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را ایجاد فرصت برای ارتباط با مردم و رفع فوری مشکلات آنها عنوان کرد و افزود: ارتباط مستقیم با مردم رویه ای است که در آن ایجاد می شود. مسئولان وزارتخانه به ویژه خود وزیر». و نمایندگان وارد عمل شده اند و در این راستا 8 دی ماه برای پاسخگویی به مردم و رفع نیازهای مردم در مسجد ابوذر تهران حضور یافتند.

وی افزود: این برنامه با ایام شهادت حضرت زهرا(س) و سالروز معراج سردار شهید سلیمانی با عنوان موکب سلیمانی از وزارت ملت آغاز شده و قرار است هر ماه در یکی از مساجد تهران».

چکشیان گفت: در موکب سلیمانی اقدامات و خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گروه هدف معرفی می شود. مشکل خود را حضوری مطرح کنید و از خدمات ارائه شده استفاده کنید.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سازمان بهزیستی، سازمان تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی کشوری حضور دارند.

وی افزود: مجری این برنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، چکشیان با بیان اینکه فضای فرهنگی و معنوی موکب سلیمانی متاثر از ایام شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت سردار است، گفت: حاج قاسم سلیمانی با پیروی از راه حاج قاسم سلیمانی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان مظهر تلاش و کار خستگی ناپذیر معرفی شد، می توان خدمات خوبی به مردم ارائه داد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا