عمومی

مسجد مقدس جمکران میزبان هفدهمین یادواره سادات شهید قم خواهد بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام مهدی حسین آبادی در گفتگو با خبرنگار آنلاین در قم و با اشاره به اینکه هفدهمین یادواره شهادت سادات همزمان با ایام فاطمیه به میزبانی مسجد مقدس جمکران در استان قم برگزار می شود، اظهار داشت: این یادواره با شعار سادات شهدای فاطمیه در سومین روز شنبه 29 آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد. شام با سخنرانی آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، مداحی حاج سعید حدادیان و یاد و خاطره سردار اسکله از راویان سال ها دفاع مقدس با حضور خانواده سادات در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این بزرگداشت روز پنجشنبه اول آذرماه با سخنرانی و قرائت دعای کمیل توسط حجت الاسلام سیدمهدی محمدی ادامه خواهد یافت، گفت: هفدهمین یادواره شهدای سادات استان قم در تاریخ 1396/07/13 برگزار می شود. جمعه دوم آذرماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین . میرزا محمدی و قرائت دعای ندبه توسط حاج حسن شالبافان به پایان خواهد رسید

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه استان قم 600 شهید دارد، گفت: 500 شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و 100 شهید مدافع حرم که شامل تیپ و تیپ همیشه قهرمان فاطمیون است. زینبیون معلوم است که مزار اکثر این شهدای والامقام در گلزار شهدای علی بن جعفر است.ONE) و شهدای دیگر در بهشت ​​معصومه (س)س)گلزار شهدای شیخان، امامزاده ابراهیم و گلزارهای شهید در روستاهای استان قم قرار دارد.

حسین آبادی ضمن دعوت از زائران و مجاوران به مسجد مقدس جمکران برای مراسم یادواره این شهدای والامقام، خاطرنشان کرد: شهدای سادات از اقشار مختلف از جمله روحانیون برتر، فرهنگیان، طلاب، ورزشکاران و… هستند. اما ویژگی مشترک آنها انتساب به امامان معصوم است.ONE) همه از نوادگان هستند فرزندان پیامبر اکرم (پ) و ستارگان زهرایی بهشت ​​شهادت محسوب می شوند.

مسجد مقدس جمکران میزبان هفدهمین یادواره شهید سادات قم است

دکمه بازگشت به بالا