ورزشی

برگزاری جلسه برنامه‌ریزی برای تدفین شهدای گمنام در مجموعه ورزشی انقلاب

برگزاری جلسه برنامه ریزی تدفین شهدای گمنام در مجموعه ورزشی انقلاب

جلسه برنامه ریزی مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در مجموعه ورزشی انقلاب امروز به ریاست دکتر دکتر برگزار شد. سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان.

به گزارش خبرگزاری یومیر؛ معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان از دست اندرکاران تشییع و تدفین شهدای گمنام در وزارت ورزش و جوانان تقدیر کرد و گفت: با توجه به اینکه این مراسم به خوبی در محل ورزش و جوانان برگزار شد. وزارت جوانان امور جوانان.” با استقبال خوب جامعه ورزش و مردم مواجه شد. باید تلاش کنیم مراسم دوم را به بهترین نحو برگزار کنیم.

کلهر از همه اعضای جلسه خواست تا بهترین برنامه ریزی را برای تشییع و تدفین شهدای گمنام داشته باشند و خاطرنشان کرد: جامعه ورزش و جوانان همانطور که سنگ بنای اولین مراسم را گذاشتند در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام نیز حضور داشته باشند. شهدای گمنام در مجموعه ورزشی انقلاب چرا که تکریم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همه مسئولان و آحاد کشور است.

همچنین در این جلسه تمامی اعضا به ارائه دیدگاه های خود در خصوص برگزاری هرچه باشکوه این مراسم پرداختند و در جلسه بعدی مقرر شد خلاصه لازم از نحوه برگزاری مراسم مشخص و منتشر شود.

این جلسه با حضور دکتر اسماعیل احمدی مشاور وزیر و سرپرست وزیر مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، رئیس اداره ایثارگران، نمایندگان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و نماینده ایمنی.

انتهای پیام//

دکمه بازگشت به بالا