اجتماعی

محدودیتی در استفاده جانبازان و معلولان از مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران وجود ندارد

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد که ارائه خدمات ورزشی به معلولان و جانبازان و همچنین قهرمانان پارالمپیک مجموعه های ورزشی شهرداری تهران محدودیتی در ارائه خدمات ورزشی ندارد.

به گزارش یومیر ، به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران ، “فرشید اسحاقی” پس از برخی اخبار منتشر شده در رسانه ها در مورد محدودیت استفاده ورزشکاران پارالمپیک از مجموعه های ورزشی افزود: سازمان ورزش شهرداری تهران همچنان به ارائه خدمات ورزشی به گروه پرداخت می کند شهروندان مختلف ، از جمله جانبازان معلول و عزیز.

وی گفت: سال گذشته و قبل از همه گیری کرونا ، بیش از 260،000 شهروند جانباز و معلول از خدمات ورزشی در شهرداری تهران استفاده کردند. گفته می شود که این سوال همچنان ادامه دارد.

رئیس روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران خاطرنشان کرد: همچنین در یک سال گذشته بیش از 20 مجموعه ورزشی در شهرداری تهران برای استفاده معلولان و جانبازان مناسب سازی شده است و سازمان ورزش شهرداری تهران همیشه خود را موظف به ارائه خدمات به پیشکسوتان و عزیزان معلول.

اسحقی با توجه به خدمات ارائه شده توسط 9 مجموعه ورزشی تحت پوشش این سازمان برای معلولان و جانبازان ، افزود: بهره برداری از بزرگترین مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان خاورمیانه ، ارائه خدمات آموزشی و تفریحی در مجموعه های ورزشی ، برگزاری فعالیت های ورزشی تفریحی و همچنین برگزاری مسابقات پارالمپیک زنان و مردان از دیگر اقدامات این سازمان برای این معلولان بوده است. مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم (ع) به عنوان یک مجموعه ورزشی ویژه جانبازان و معلولین در تهران مطابق پروتکل های بهداشتی خدمات ارائه می دهد.

وی بر مناسب سازی اماکن و مجموعه های ورزشی جانبازان و معلولین تأکید کرد و خاطرنشان کرد: امکان دسترسی به توالت (بدون پله و در طبقه همکف) ، نصب توالت ، نصب دستگیره در توالت ، رختکن و رمپ ، تنظیم ارتفاع توالت ، دسترسی به رختکن ، نصب کابین های ویژه برای راحتی گروه های خاص ، نصب اتصالات ، قرار دادن دوش در طبقه همکف و همچنین ورودی و خروجی شیب دار استخر کلر بدون پله و لبه های طولانی از جمله این سازگاری ها

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا