استان ها

قدردان زحمات هیئت های ورزشی استان همدان هستم/استعدادیابی ورزشی دانش آموزان در دستور کار

به گزارش خبرنگار یومیر از همدان ، حمید سیفی در جشن قهرمانان مسابقات اسکیت آزاد و انتخابی تیم ملی که با حضور سرپرست هیئت اسکیت استان همدان برگزار شد ، اظهار داشت: به رهبری آقای مجیدی ، همیشه موفقیت خوبی برای استان به دست آورده است.

وی با ابراز امیدواری از موفقیت های به دست آمده موجب رشد و توسعه همه جانبه ورزش در استان همدان شد: توسعه و پیشرفت جامعه امروز برای دستیابی به جایگاه اصلی ورزش مستلزم ارتقا promotion روحیه مطالبه گری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه پتانسیل کمیته اسکیت استان همدان بسیار زیاد است ، گفت: یکی از عوامل اساسی موفقیت هیئت های ورزشی استان بخصوص اسکیت روی یخ حضور زنان در عرصه های ملی و فراملی “.

عکس قدیمی متولد شده

وی با تأکید بر اینکه زمان آزمایش و خطا برای انجام کارها به پایان رسیده است ، اظهار داشت: امروز باید سعی کنیم با توجه به محدودیت های موجود از فرصت ها بیشترین استفاده را ببریم.

سیفی با اشاره به اینکه برای بهبود موقعیت خود به یک برنامه دقیق و عملیاتی نیاز داریم ، گفت: از تلاش همه هیئت های ورزشی استان همدان که در جهت ارتقا sports ورزش استان همدان تلاش می کنند قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه استعدادیابی در ورزش یکی از مهمترین مقوله ها است ادامه داد: استعدادیابی دانش آموزان در مدارس استان همدان یک ضرورت است که باید برنامه ریزی دقیق در این زمینه با اداره کل آموزش و پرورش انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اسکیت روی یخ باید به عنوان یک ورزش اساسی معرفی شود.

دکمه بازگشت به بالا