حوادث

گروه های ارزیاب ۳ شهر و ۳۱ روستای استان همدان را بررسی کردند

یومیر / همدان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: شش تیم ، چهار آمبولانس ، چهار نفر پرسنل ، 16 نفر امدادگر ، دو دستگاه آمبولانس ، شش نفر از پرسنل تیم آماده لجستیک و هشت دستگاه خودروی سبک و سنگین در سه شهر و 31 روستا مورد ارزیابی قرار گرفتند.

علی سنجربگی در مصاحبه با یومیر ، در توصیف اقدامات جمعیت هلال احمر در استان همدان پس از زلزله اظهار داشت: شنبه 23 نوامبر در. ساعت 15:04 زمین لرزه ای به بزرگی 5.4 در منطقه آوج در مرز بین همدان و قزوین لرزید و در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داد.

وی با بیان اینکه عملیات نیروهای هلال احمر بلافاصله پس از زلزله آغاز و از ساعت 15:05 آغاز شد ، افزود: طبق اعلام سازمان امداد و نجات در ساعت 17:25 اوضاع سفید اعلام شد و عملیات هلال احمر در ساعت 18:30 “

سنجربگی با بیان اینکه به دلیل حساسیت زلزله در EOC ، اقدامات از همان ابتدا آغاز شد افزود: این حادثه از طریق مرکز کنترل و هماهنگی عملیات به نیروهای هلال احمر گزارش شد.

وی گفت: هشت نفر تیم عملیاتی را در مقر فرماندهی هدایت می كنند: شش تیم ، چهار آمبولانس ، چهار كارمند ، 16 امدادگر ، دو آمبولانس ، شش كارمند در تیم آماده لجستیك و هشت خودروی سبک و سنگین آماده در سه شهر و 31 آنها روستا را ارزیابی كردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان و بزرگترین چالش را تعیین دقیق مختصات محل سقوط به دلیل تأخیر سایت لرزه نگاری دانست ، خاطرنشان کرد: دو جلسه مدیریت بحران در شعب رزن و کبودراهنگ برگزار شد.

وی گفت: یک تیم جستجو و نجات با پنج کارمند ، یک تیم واکنش سریع با پنج کارمند ، یک تیم با دو سگ ، یک تیم آماده برای شعبه رزن با هفت کارمند و هشت امدادگر داوطلب ، یک تیم آماده برای شعبه کبودراهنگ با پنج کارمند و 10 امدادگر داوطلب ، تیم آمادگی دپارتمان فامنین با پنج کارمند و پنج امدادگر داوطلب ، تیم آمادگی دپارتمان همدان با پنج کارمند ، چهار تیم Onkal در واحد همدان با 20 امدادگر داوطلب و شش تیم ستاد Onkal با 30 کارمند به زمین لرزه آنها شنبه بودند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا