عمومی

نیروهای امدادی استان بوشهر در حالت آماده‌باش قرار گرفتند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دوشنبه شب تصادف در یکی از مخازن آمونیاک کارخانه کربنات سدیم کاوه شهرستان فیروزآباد رخ داد.

در این راستا نیروهای امدادی، جمعیت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و سایر اعضای ستاد مدیریت بحران استان بوشهر در وضعیت مشخصی قرار دارند. بودن قرار داده شد.

برای نیروهای امدادی آماده باشید

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: با توجه به دیدار با یکی از مخازن آمونیاک کارخانه کربنات سدیم کاوه شهرستان فیروزآباد، نیروهای اورژانس استان بوشهر به حالت آماده باش درآمدند.

کوروش دهقان با اشاره به اینکه استان بوشهر آمادگی امدادرسانی به حادثه دیدگان حادثه کارخانه فیروزآباد را دارد، افزود: گازهای خروجی این کارخانه مشکلی برای استان بوشهر ایجاد نکرده است.

وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه بیمارستان ها و مراکز امدادی استان بوشهر آمادگی خود را برای امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان اعلام کرده اند.

آماده سازی مراکز درمانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پی حادثه تصادف در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد در آماده باش کامل قرار گرفت.

حسن ملکی زاده افزود: تمامی مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان های استان، اورژانس، تیم های واکنش اورژانس و اتوبوس آمبولانس های استان به امدادرسانی و پذیرش مصدومان احتمالی این حادثه در شرایط اضطراری کمک می کنند. بودن است.

وی افزود: خوشبختانه تجهیزات کافی وجود دارد و از نظر دارو، لوازم پزشکی و کادر درمانی آماده هستیم. بودن ما کامل هستیم.

آماده بودن تیم هلال احمر استان بوشهر

رئیس جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز گفت: تیم های عملیاتی و تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان بوشهر آماده اعزام و امدادرسانی به شهرستان فیروزآباد هستند.

احسان ایزدپناه اظهار داشت: با توجه به اینکه استان بوشهر استان مشخص و همجوار استان فارس است، تیم های عملیاتی پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر و تیم واکنش سریع جمعیت آماده اعزام و همچنین همکاری در حادثه فیروزآباد هستند و آماده هستند. 100%

در پی انفجار یکی از مخازن کربنات سدیم کارخانه فیروزآباد و مجروح شدن تعدادی از کارگران آن کارخانه و همچنین نشت گاز در منطقه شهری فیروزآباد بیش از 100 نفر تاکنون مسموم شده اند. و که مداوا و بستری شد.

خوشبختانه حادثه در کارخانه فیروزآباد فوتی در پی نداشت و بر اساس گزارش ها تاکنون 119 نفر نجات یافته و به بیمارستان منتقل شده اند.

دکمه بازگشت به بالا